مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد : 4700 بسته آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه استان در همه 9 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد و در مناطق مختلف تدارک دیده شده است .
کد خبر: ۱۰۰۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴ 10 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شایان نادری در آیین توزیع بسته‌های آموزشی ستاد اجرایی حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد در محل گلزار شهدای شهر یاسوج گفت: این سومین مرحله است که طی سه سال اخیر در کشور بسته‌های  آموزشی توسط بنیاد احسان در بین محرومین جامعه توزیع می‌شود که 4700 بسته آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه استان در همه 9 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد و در مناطق مختلف تدارک دیده شده است که از کانال گروه های جهادی و موکب‌های طرف همکاری ستاد اجرایی توزیع می‌شود.
وی گفت: از ابتدای شروع کرونا تا کنون ۱۶۰ هزار بسته اعم از معیشتی و بهداشتی و آموزشی توسط بنیاد احسان در استان توزیع شده که این روال استمرار خواهد یافت و تا پایان کرونا ادامه دارد.
نادری بیان کرد: تمام تلاش ما این است که بسته‌ها به دست مستحق ترین افراد در نقاط مختلف استان برسد.
زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت : انفاق در جامعه اسلامی در جامعه اسلامی و دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و فعالیت‌های جهادی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کمک به نیازمندان مصداق عینی این امر مهم و ارزشمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار