مجید احمدی با انتقاد از وضعیت کرونایی شهرستان : به وضعیت شهرستان کارت زرد دادم به دلیل اینکه وضعیت مناسب نیست ، یکی ، دو نشست ستاد کرونای شهرستان برگزار نشد ضمن اینکه هم اکنون هم وضعیت شهرستان نارنجی است و متاسفانه روند ابتلا افزایشی است .
کد خبر: ۱۰۰۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹ 11 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار بویراحمد در نشست ستاد کرونای شهرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت : خوشبختانه این نیروی تلاش گرد در همکاری با ستاد کرونا بسیار فعال و همکاری بسیار خوبی داشته است که از آن ها تقدیر می شود .
مجید احمدی با انتقاد از وضعیت کرونایی شهرستان اظهار داشت : به وضعیت شهرستان کارت زرد دادم به دلیل اینکه وضعیت مناسب نیست ، یکی ، دو نشست ستاد کرونای شهرستان برگزار نشد ضمن اینکه هم اکنون هم وضعیت شهرستان نارنجی است و متاسفانه روند ابتلا افزایشی است .
احمدی ادامه داد : بویراحمد بیشترین مراجعه کننده را دارد مرکز بهداشت به تنهایی توانایی همه اقدامات را ندارد و لازم است همه همکاری کنند .
فرماندار بویراحمد گفت : طبق بازدیدها و  گزارشات ، وضعیت تالارها ، متاسفانه نشان از عدم رعایت دستورالعمل ها است در حالی که قبلا منشوری برای این اماکن اعلام شده که باید گردشگری در این زمینه اقدام کند و تالارها ملزم به رعایت باشند.
احمدی افزود : در کنار اعلام پروتکل ها باید نظارت قوی باشد و الان هم که در وضعیت نارنجی هستیم رعایت پروتکل ها الزامی است هر چند سعی کرده ایم با دیدی باز نسبت صنوف برای فعالیت نگاه داشته باشیم اما ادامه این موضوع نیاطمند رعایت دستورالعمل ها است .  
وی گفت : متاسفانه این روزها عادی انگاری و سهل انگاری رخ می دهد . برخی دستگاه های اطلاع رسانی مانند صدا و سیما در این خصوص و روزهای اخیر فعالیت کمتری دارند که انتظار می رود در این زمینه بیشتر به موضوع کرونا بپردازند .
احمدی گفت : تجمعات و مراسمات باید کنترل شود و در این زمینه باید همکاری همه دستگاه ها وجود داشته باشد . متاسفانه می بینیم که در برخی آرامستان ها یا محل برگزاری تجمعات نسبت به تذکرات ایجاد درگیری می شود و همکاری برخی مردم خوب نیست .
فرماندار بویراحمد ادامه داد : قبلا که به برخی صنوف تذکر می دادیم می گفتند چرا واکسن نمی اورید حالا که واکسن امده همین افراد در تزریق کارشکنی می کنند و حتما قصد آن ها خیر نیست و در زمین دشمن هستند.
احمدی گفت : در صورت تایید  استاندار ارایه خدمات اجتماعی در شهرستان بویراحمد بدون کارت واکسن امکان پذیر نخواهد بود  .
وی اظهار داشت : تبلیغ تزریق واکسن امر به معروف است و در خصوص لزوم واکسیناسیون همگانی مردم باید بدانند که اگر کسی الوده شود به دیگران هم ضربه می رند و اینجا فقط حق شخص نیست که بگوید واکسن تزریق نمی کنم.
احمدی گفت : در شهرستان بویراحمد همه ادرات لغو دورکاری دارند و باید سر کار خود حاضر شوند.
فرماندار بیان کرد : در این نشست اعلام می شود که اصل بر نظارت دقیق و قانونی است ضمن اینکه قرار نیست همه جا نیروی انتظامی در کنار تک تک مراسمات و مردم  حضور داشته باشد بلکه اگر جایی با مشکل و مقاومت مواجه شدیم ، نیروی انتظامی وارد عمل می شود و وظایف محوله را انجام می دهد.
احمدی به لزوم واکسیناسیون اشاره کرد و گفت : روابط عمومی کلیه ادارات اطلاع رسانی کنند که همه پرسنل و خانواده های ادارات برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون  مراجعه کنند .
فرماندار بویراحمد در ادامه سخنان خود با تذکر به اداره ورزش و جوانان بیان کرد : در برخی باشگاه ها خصوصا باشگاه های بدن سازی مشکل داریم که این افراد خود با توجه به وضعیت جسمانی و بدنی شاید مشکلی نداشته باشند اما به یکی ازعوامل اصلی انتشار ویروس تبدیل شده اند .
احمدی گفت :داشتن کارت واکسن برای ورود به باشگاها الزامی است که اگر این موضوع رعایت نشود باید با باشگاه متخلف برخورد و پلمب شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار