مدیر آموزش و پرورش بویراحمد
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد : ما الزام کردیم تزریق واکسن دانش اموز انجام شود و اولیا هم بدون واکسیناسیون اجازه ورود به مدرسه را ندارد .
کد خبر: ۱۰۰۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹ 11 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کورش دلشاد در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان بویراحمد با تبریک هفته نیروی انتظامی و با انتقاد از برخی مقایسه ها گفت : دفاع از شهرستان بویراحمد بر من به عنوان یک مدیر لازم است .
دلشاد افزود : در خصوص برخی اقدامات مقایسه هایی صورت می گیرد که کاملا اشتباه است به عنوان مثال مقایسه اقدامات شهری مانند لوداب با 2 هزار دانش آموز با شهرستان بویراحمد با بیش از 40 هزار دانش آموز آن هم در شرایطی که در توزیع امکانات این تفاوت دیده نمی شود ، قیاسی اشتباه است . از دیگر مناطق استان در شهرستان بویراحمد حضور دارد
وی با اشاره به این موضوع که باید بپذیریم سال گذشته آمزش دانش آموزان اصلا مطلوب نبوده است ادامه داد : مطابق برخی آمار ارائه شده ، هم اکنون صد و هفتاد کشور در دنیا آموزش را حضوری یا ترکیبی آغاز کرده اند و در کشور و استان ما ، هم سیاست نظام و هم تقاضای مردم ، اموزش حضوری قاعده مند است .
دلشاد گفت : با توجه به شرایط گفته شده باید بازگشایی مدارس به صورت تدریجی و رعایت دستورالعمل ها مطابق مصوبه هشتاد و یکمین ستاد ملی کرونا در دستور کار قرار گیرد .
وی افزود :  دستور العمل 06 و یک فرم خود ارزیابی مدیران مدارس ، مشخص می کند یک مدرسه چند روز در هفته به صورت حضوری کلاس درس را برگزار کند.
دلشاد گفت : دانش اموزان و اولیاء از ما دو موضوع را مطالبه می کنند ، یکی سلامت و امنیت و دیگری اموزش خوب که باید پذیریم سال گذشته اموزش بسیار ضعیف بود و امسال تلاش کنیم وضعیت را ارتقاء دهیم و در خصوص امنیت و سلامت هم باید همه تمهیدات را برای تحقق این موضوع ببینیم.
وی با اشاره به لزوم واکسیناسیون دانش آموزان اظهار داشت : ما الزام کردیم تزریق واکسن دانش اموز انجام شود و اولیا هم بدون واکسیناسیون اجازه ورود به مدرسه را ندارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار