فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و برای برآورده شدن آرزوی یک کودک معلول جسمی حرکتی، به صورت نمادین فرماندهی انتظامی این شهرستان بر عهده این کودک قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 12 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرگرد ً فرزین جمشیدی ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به اطلاع از آرزوی کودک معلول جسمانی مبنی بر قرار گرفتن در لباس مقدس نیروی انتظامی جهت خدمت به مردم شهرستان بهمئی و اطلاع از وضعیت کودک چهار ساله، بردیا فرد معلول جسمی، تلاش کردیم به خواسته وی به مدت چند ساعت جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به اینکه برای این عزیزان مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد و مسیر زندگی آنان سخت می باشد، بیان داشت: با اینکه خانواده و حتی جامعه برای سهولت بخشی گذران عمر آنها تلاش دو چندان می‌کنند اما سختی ها، همچنان مانع از وجود آرامش در مسیر زندگی این افراد است.

جمشیدی در ادامه تصریح کرد: تلاش کردیم با این حرکت نمادین قدردان نعمت های بی شمار پروردگار منان و موجب خوشحالی دل این کودک و خانواده زحمتکش آن باشیم.

به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس مهربانی و لطافت در برخورد با نونهالان و نوجوانان کشور می باشد، خاطرنشان کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای این فرد و همه معلولان عزیز کشورمان به رسم یادبود لوح و جوایزی از طرف مجموعه کارکنان انتظامی شهرستان بهمئی به ایشان اهدا گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار