بیاید مصداقی شهرستان محروم لنده را امروز در حوزه ی بهداشت و درمان تحلیلی نماییم و در خلوت خود با خدایمان به کسی که ۲۰ سال این مردم رای قاطع به او دادند نمره بدهیم.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 12 October 2021

نمره منفی سناتور و مدیرانش در حوزه ی بهداشت ودرمان لنده/مدیران ساختمان های متروکه ی دیروز از خدمات امروز لذت ببرند

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  یکی از مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد طی یاداشتی نوشت :  وقتی با حامیان سید محمد موحد بحث میکنیم تک جمله ی توجیه برای دفاع از ایشان این است که مثلا در چهار دوره ی نمایندگی آن زمان موحد، اولویت بیمارستان و دانشگاه و توسعه زیر ساخت های جاده ای نبود و ما را با این توجیه که آن زمان مردم مدرسه، آب و برق گاز میخواستند، قصد قانع شدنمان را دارند.

 

در اینکه موحد یک چهره ی سیاسی زبده است شکی نیست امّا آیا ایشان از این زبدگی نباید در راه زدودن محرومیت از سیمای کهگیلویه بزرگ استفاده کند.

 

بیاید مصداقی شهرستان محروم لنده را امروز در حوزه ی بهداشت و درمان تحلیلی نماییم و در خلوت خود با خدایمان به کسی که ۲۰ سال این مردم رای قاطع به او دادند نمره بدهیم.

 

بهداشت و درمان مگر یکی از مهمترین نیازها و دسترسی به امکانات درمان و سلامت جز نیازهای ضروری و ابتدایی انسان ها در زندگی روزمره نیست...! چرا طی این همه سال مردم بیچاره لنده نباید دیده می شدند...؟

 

آیا جناب نماینده اطلاع دارد یک زن لنده ای پس از گذشت این همه سال و در دنیای تکنولوژی و صنعت برای یک آزمایش ساده مجبور است به بهبهان و دهدشت و گچساران و....برود...!

 

حامیان نماینده محترم جواب پس دهید آیا واقعا از اینکه خانواده های شما برای انجام یک سونو گرافی که امروزه در خانه بهداشت روستاهای فارس و خوزستان و... انجام میشود و اینجا در لنده من و شما مجبوریم چند روز زندگی خود را تعطیل کنیم تا به دیگر مناطق برویم و یک سونو بدهیم رضایت دارید..!

 

لیدر های سیاسی نماینده محترم آیا با گذشت این همه سال، وقت آن نرسیده است تا اولویت و مطالبه ی شما از نماینده تان حداقل دسترسی به امکانات بهداشت و سلامت در این شهرستان باشد...! یا واقعا خانواده های شما طی این بیست سال بیمار نشدند..؟

 

بگذارید واقعیتی را برایتان گوشزد کنیم. شما از همه ی کاستی ها اطلاع دارید..! شما میدانید که سالهای سال است زن مظلوم لنده ای دغدغه ی زایمان دارد و پیش از زایمان حتما اطلاع دارید چندین بار لازم است تست های مختلف بدهد...! شما میدانید و اطلاع دارید که پیرمرد و پیرزن لنده ای سالهای سال است دَر به درِ مطب و کلینیک های پزشکی قلب و کلیه و تماما راحت تان کنیم شما اطلاع دارید بیست سال نتوانستید حتی اتاقی به فضای فیزیکی حوزه ی درمان لنده اضافه کنید چون اولویت شما گرفتن یک صندلی بیش نبود و شکر که به آرزویتان امروز رسیدید..!

 

حامیان و لیدر های به ظاهر سیاسی که از سیاست فقط صندلیش را می پسندید و مردم را فقط یک ماه پیش از انتخابات میخواهید و با تقسیم همین مردم در گروه های ثلاث و بویر احمد و چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب تیشه به ریشه ی آنان زدید لااقل انصاف داشته باشید بجای اینکه به دنبال تغییر مدیران این حوزه، حال که زیر ساخت های فیزیکی بهداشت و سلامت در لنده را دیگران با اندک فرصت خدمت بنا نهادند تجهیز کنید. 

 

خدمت نماینده محترم مردم شهرستان لنده در مجلس شورای اسلامی عرض میشود جناب آقای موحد، سناتور و سلطان و رکورد دار نمایندگی در کشور، طی ۴ سال گذشته دلسوزانی بودند که چندین ساختمان خوب و باکیفیت در حوزه بهداشت و درمان این شهر بنا نهادند که اگر بخواهید می توانید از این ساختمان ها برای استقرار پزشکان متخصص، آزمایشگاه ها و مراکزی چون سونو گرافی و.... استفاده کنید و زحمت شما فقط و فقط نامه نگاری ساده با دانشگاه در راستای رفع مشکلات چندین ساله ی این مردم است.

 

جناب موحد به اطلاعتان می رسانیم از آنجا که جنابعالی طی ۲۰ سال نتوانستید و یا شاید نخواستید اقدام به احداث بیمارستان برای این منطقه نمایید به عرض می رساند به همت و تلاش فرزندان دلسوز این منطقه و نماینده وقت پس از گرفتن مجوزات لازم طی کمتر از دوماه، یک سالی است که کار اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی لنده شروع شده است و تاجایی که میدانیم پروژه ملی و اعتبار هم دارد، لطفا وقتی به نظر می رسد اولویت شما تغییر مدیر شبکه ی بهداشت ودرمان لنده است حداقل از ایشان بخواهید کمی پیگیر کار این ساختمان نیز باشد.

 

جناب موحد راستی طی ۴ سال گذشته تجهیزات آزمایشگاهی و سونو گرافی نیز به لنده تحویل گردید برای رضای خدا از مدیر جدید بخواهید در راه اندازی آنان و جذب نیروی انسانی لازم کوتاهی نکنند.

 

در پایان محضر مبارک نماینده محترم عرض میشود اورژانس جاده ای قیام راه اندازی، مدرن ترین دستگاه های دندانپزشکی در مرکز بهداشت لنده مستقر و تنها و تنها کار مانده راه اندازی این تجهیزات است که انشالله کوتاهی نخواهد شد.

 

پیش از خدا حافظی و خسته نباشید به طیف سیاسی نماینده محترم عرض می شود مردم کاملا در جریان چگونگی احداث فضاهای فیزیکی با اعتبارات میلیاردی در این شهر هستند و اینکه وقت ثمر نوبت به شما رسید تا امروز اولویتان جذب نگهبان و خدمتگزار آنهم باشد باز هم جای شکر دارد. امیدواریم مدیر جدید که پیش از این سالها در ساختمان های متروکه ی لنده مدیریت میکرد و امروز به لطف اولویت تغییر مدیران بار دیگر مدیر شد از فضاهای زیبای جدید لذت ببرد.

«مردم از کاشتن زیان نبرند

دگران کاشتند و ما خوردیم

ما بکاریم و دیگران بخورند»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار