آنچه که نگرانی ایجاد می نماید و ممکن است موجب دردسر و احیاناً سرخوردگی گردد حجم توقعات و انتظاراتی است که اکنون روانه ی کارتابل حاج جلال داورپناه می گردند.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ 14 October 2021

منخب اول شورای شهر دهدشت پس از مدت ها نا مشخص بودن وضعیت ، بالاخره تعیین وضعیت شد و عضویت وی در شورای شهر دهدشت نهایی شد . تایید صلاحیت جلال داورپناه باعث برخی واکنش های تند و احساسی میان طرفداران وی شد به گونه ای که حجم توقعات از این منتخب شورا بسیار بالا بوده است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی ، فعال رسانه ای و سیاسی طی یادداشتی و در واکنش به این حجم از توقعات نوشت : شرح ما وقع پیرامون نفر اول شورای شهر دهدشت در انتخابات خرداد ماه 1400 ملال آور و اصولاً ضرورتی ندارد اما آنگونه که شاهد هستیم پس از کش و قوس های فراوان و زمانبر بودن طی مراحل قانونی روند پرونده، بالاخره انتظارات به سر آمد و عضویت سید جلال داورپناه در شورای شهر دهدشت پس از انتخاب مردم، رسمیت پیدا کرد.
ابتدائاً حصول این توفیق و مسند خدمتگزاری به مردم را به ایشان، کسانی که وی را در انتخابات شورای شهر انتخاب کردند و به همه کسانی که دل در گرو آبادانی دهدشت دارند تبریک عرض می نمایم و برای مجموعه شورا و شهرداری دیارمان، خدمت رسانی بیش از پیش، توسعه و رفاه و شهری، رضایت عمومی و سربلندی خواهانم.
مشاهده ی گفتمان حقیقی و مجازی، حجم پردازش رسانه ای و شبکه های اجتماعي ایجاب کرد که در این رابطه موارد و نکاتی را معروض دارم امید است که مفید واقع گردد.
حواشی سیاسی و قومیتی حول مجموعه اعضای شورای شهر پس از انتخابات تا زمان اعلام عدم احراز صلاحیت حاج جلال داورپناه از سوی مراجع ذیصلاح تا تشکیل جلسات رسمی و غیر رسمی و شکل گیری چارت و مسئولیت های اعضای شورا بر کسی پوشیده نیست. تا جاییکه منجر به بیانیه نویسی و اعلام انصراف برخی نیز گردید بنابراین همانگونه که قابل کتمان نیست و بر بیان آن هم خرده ای نیست.
اما به طور قطع عموم مردم خاصه دلسوزان و دغدغه مندان این دیار توقع و انتظار دارند آن مسائل بایگانی گردند. وفاق و همدلی حاصل گردد و اولویت های شهری در اولویت قرار گیرند تا به تبع آن عمران و رفاه شهری و رضایتمندی عمومی حاصل آید ان شاءالله.
آنگونه که می دانیم مسئولیت و رسالت اعضای شورای شهر مطابق قانون مشخص و کمیته انطباق وظایف قانونی خود را پس از مصوبات شورا نیز اعمال می نماید.
آنچه که نگرانی ایجاد می نماید و ممکن است موجب دردسر و احیاناً سرخوردگی گردد حجم توقعات و انتظاراتی است که اکنون روانه ی کارتابل حاج جلال داورپناه می گردند.
عقل و منطق، بررسی تمامی جوانب علی الخصوص داشته ها و امکانات موجود پیش داوری و حکم می نماید که برآورده سازی تمام و کمال این توقعات به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد هرچقدر که حاج جلال به قول معروف خود را به آب و آتیش بزند.
اگرچه سابقه ی اجرایی و وعده های داده شده توسط حاج جلال و 6 عضو دیگر شورای شهر را مردم به حافظه سپرده اند و اکنون منتظر عملیاتی نمودن آنها هستند اما ملاحظه ی رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی حداقل در شبانه روز گذشته، موضوع را مضاعف و ممکن است امر به مشتبه نماید.
بنابراین همانگونه که انتظارات باید معمول و منطقی باشد حرکت اعضای شورا خاصه حاج جلال داورپناه می بایست حساب شده، منطقی، منطبق با واقعیات موجود و پرهیز از هرگونه شتابزدگی و برخورد احساسی در عین یادآوری وعده های داده شده ی انتخاباتی و اصل قرار دادن مطالبات مردمی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار