رییس شرکت برق شهرستان دنا در گفتگو با تابناک:
صیادی گفت: پیگیری و تامین اعتبار 20 کیلومتر سیم به کابل شبکه فشارضعیف تا ۳ماه اینده نیز توسط پیمانکار در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ 15 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،مدیر شرکت برق شهرستان دنا با اشاره به برنامه ریزیها و اقدامات صورت گرفته آن شرکت پس از زلزله 29 بهمن 99 سی سخت اظهار داشت:پروژه احداث و توسعه و پراکندگی شهرسی سخت،با اعتبار یک میلیارد 500 میلیون تومان،شامل 4 عدد ترانس،4۴ کیلومترکابل خودنگهدار،دوکیلومتر شبکه فشارمتوسط،73 عددچراغ 150 وات می باشد که 300 مشترک به طور مستقیم ،و 10 هزارمشترک به طور غیر مستقیم از این پروژه بهرمند می شوند.

صیادی ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم شریف بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی،مدیر عامل شرکت برق استان و فرماندار دنا گفت: پیگیری و تامین اعتبار 20 کیلومتر سیم به کابل شبکه فشارضعیف تا 3 ماه اینده نیز توسط پیمانکار در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای پدافندغیرعامل قبل از زلزله، شهرسی سخت از 3 فیدر تغذیه می شد تا در زمان بحران دچار خسارت نشویم و در شرایط از کار افتادن دو دستگاه ترانس در زمان زلزله دو دستگاه ترانس درشرایط برف و کولاک جایگزین و برق دار شد.

انتهای پیام/

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار