رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت : آزمون ملی وکالت در یاسوج همزمان با 31 حوزه در سراسر کشور در صبح روز جمعه 23 مهرماه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸ 16 October 2021



رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت : آزمون ملی وکالت در یاسوج همزمان با 31 حوزه در سراسر کشور در صبح روز جمعه 23 مهرماه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کورش قنبری مرداسی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت : در آزمون ملی وکالت حدود 82 هزار داوطلب شرکت داشتند که در استان هزار و ۱۹۵ نفر داوطلب با هم رقابت کردند.
قنبری مرداسی افزود : از  هزار و ۱۹۵ شرکت کننده در این آزمون ۳۷۰ نفر خانم و بقیه آقا بودند که در مجموع از این تعداد داوطلبان حدود ۹۰ نفر پذیرفته می‌شوند.
وی با بیان اینکه این آزمون در دو مرحله برگزار می‌شود اضافه کرد : نتیجه آزمون کتبی که روز جمعه برگزار شد تا دو ماه آینده اعلام می‌شود.
قنبری همچنین گفت : وکلایی که در مرکز وکلای قوه قضائیه تربیت می شوند ، انسان هایی متدین و اخلاق مدار هستند .
وی افزود : اهتمام مرکز وکلا این است که مردم ضمن دسترسی آسان و کم هزینه ، وکلایی مورد اعتماد برای سپردن عِرض و ناموس و مال خود را در اختیار داشته باشند .
قنبری مرداسی با اشاره به اهتمام مرکز وکلا برای تربیت وکیل اخلاق مدار ، اظهار داشت : به جرات می گویم در این مرکز وکیل فاسد نداریم .
لازم به توضیح است رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد هم از برگزاری این آزمون بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار