سر انجام پس از کش و قوسهای فراوان هر ۷ نفر منتخب شورای شهر یاسوج در یک جلسه رسمی جهت برگزاری مراسم تحلیف گردهم آمدند .
کد خبر: ۱۰۰۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 16 October 2021

سر انجام پس از کش و قوسهای فراوان هر ۷ نفر منتخب شورای شهر یاسوج در یک جلسه رسمی جهت برگزاری مراسم تحلیف گردهم آمدند .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار بویراحمد صبح امروز شنبه در این جلسه ضمن تاکید بر گره گشایی اعضا در کار مردم آنان را به صیانت از آرای مردم دعوت کرد و اظهار داشت : انشالله از این به بعد فضای شورای شهر تعاملی باشد و از تقابل پرهیز شود .

هدایت امیری در این مراسم سوگند نامه شورا را قرائت کرد و بقیه اعضا نیز تکرار کردند .

عظالله دانشی منتخب ششمین دوره شورای شهر یاسوج در این جلسه خطاب به شهروندان یاسوج اظهار داشت : یاسوج و شهرهای استان بیمارو گرفتار هستند که نیاز به اصلاح دارند متاسفانه در بودجه و عمران به استان صورت گرفته نشده ایست ، آمار مهاجرت یاسوج را دچار چالش کرده است و برنامه ریزان تصمیم گیری مناسبی برای شهرهای استان فراهم نکرده است .

دانشی گفت : نبود زیر ساخت مناسب و توزیع غیر عادلانه در سطح شهر یاسوج مردم را نگران کرده ایست امید است استاندار محترم برای این مشکل برنامه جدی داشته باشند تا یاسوجی بسازیم در شان مردم بسازیم اما خرد جمعی باید به کمک بیاید با وجود برنامه های پشت صحنه برای انحلال شورا فراهم بود اما خدا کمک کرد جلسه بخوبی برگزار شود .

وی ادامه داد : به احترام خون شهدا و مردم شریف آمدیم یاسوجی در خور شان آنها بسازیم از دوستان درخواست دارم که صرفا برای توسعه و پیشرفت گام برداریم با هم افزایی جدی و برطرف کردن اختلافات تا سبب نور و امید و رحمت برای مردم باشیم .

عطاء الله دانشی اضافه کرد : کفتارهای گریزان بدانند که تراژدی آنان شکست خواهد خورد و فرصتی برای عرض اندام وجود ندارد ، لذا همدلی و هم افزایی و همگرایی را برای توسعه شهر و با جدیت ادامه خواهیم داد هیچ توقعی از دوستان ندارم اما با روی باز در خدمت دوستان خواهم بود .

وی اضافه کرد : توقعی که از دوستان دارم این است که برخلاف نگرش دیگران که بع فکر سهم خواهی نباشند و برای آبادانی شهر کوشا باشیم .

شورای شهر یاسوج رسما آغاز به کار کرد / رئیس و اعضای نیست رئیسه مشخص شدند

در این جلسه سید هدایت اکبری تنها کاندید ریاست شورا بود که با رای ۷ نفر از اعضا به عنوان ریاست شورا دست پیدا کرد .

در این جلسه با رای ۷ نفر عضو شورا فرشید احمدی کیش بعنوان نایب رئیس شورا منصوب شد .

ایمان جاودانه با ۷ رای بعنوان منشی انتخاب شد و کیوان آشنا با ۷ رای سخنگوی شورا شد .

آشنا و عباس نژاد بعنوان نمایندگان شورا در شورای شهرستان بویراحمد معرفی شدند .

معرفی شهردار به اولین جلسه شورا موکول شد

فیلم / اعضای شورای ششم شهر یاسوج سوگند یاد کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار