سرپرست پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به اخاذی و هتک حیثیت از شهروندان نموده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 17 October 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ،سرهنگ فیض اله احمدی اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس واظهارات وی مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی با انتشار تصاویر شخصی وی و ارسال پیام‌های توهین آمیز باعث هتک حیثیت از او شده است، رسیدگی به پرونده‌ در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی، با بررسی مستندات و انجام اقدامات پلیسی کارشناسان پلیس فتا استان، عامل هتک حیثیت مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی به این پلیس احضار شد.
این مقام مسئول افزود: متهم در برابر مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف نمود و انگیزه خود از این اقدام را انتقام‌جویی و اختلافات قبلی بیان داشت که در نهایت متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
وی هشدار داد: هرگونه توهین و هتک حیثیت افراد در فضای مجازی جرم بوده و در صورت ارتکاب این فعل توسط افراد اقدامات قضائی و قانونی توسط پلیس فتا با هماهنگی مقامات محترم قضائی انجام خواهد پذیرفت. 
سرپرست پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار