نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره تحریف حجاب و عفاف توسط عده‌ای معلوم‌الحال گفت: تحریف حجاب و عفاف خیانت به بشریت است.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ 18 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سیدنصیر حسینی در یادواره ۵۱ شهید و سرداران بخش لوداب و دهستان چین اظهار کرد: شهدا به لقاءالله پیوستند زنده بودن شهید را پدر شهید درک کرده که می‌گوید به جای یک فرزند حاضر به قربانی کردن سه فرزند دیگر خود در راه دین خدا هستم.
وی تصریح کرد: وقتی انسان حقیقت زندگی را می‌فهمد به فنا بودن زندگی دنیوی اقرار می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در یادواره ۵۱ شهید بخش لوداب و دهستان چین سخن می‌گفت یادآور شد: ولنگاری و فساد و فحشا موجب انحراف جامعه می‌شود افرادی که به حجاب حمله می کنند قطعاً در آتش دوزخ خواهند سوخت و کسی به فریاد آنها نمی‌رسد.
وی در ادامه به لجن پراکنی برخی‌ها در خصوص حجاب اشاره کرد و گفت: این فرد معلوم‌الحال حجاب و عفاف را زیر سوال می برد خائن بوده و دلسوز بشریت نیست.
حسینی خاطرنشان کرد: در مقابل انسان‌های بزرگ پیامبران و ائمه درباره ضرورت حجاب سخن گفته‌اند و تاکید کرده‌اند که بی حیایی و بی حجابی زن و مرد را به دوزخ می برد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به جوانانی که گذشته و انحرافات را ندیده‌اند باید این مسائل را گوشزد کنیم که انقلاب چه عزتی به مردم بخشیده است.
وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان را در پیش داریم و این روز استکبارستیزی است یادآور شد: آمریکا در این کشور هر کاری خواست انجام داد حکومت پهلوی به جز ذلت هیچ کاری در این کشور نکرد در این کشور برای نوکری آمریکا پول می‌دادیم امروز به برکت خون شهدا این ملت عزت پیدا کرده است و امروز جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه و به برکت خون شهدا ابر قدرت آمریکا را به خاک ذلت نشانده و امروز آمریکا لگدمال شده است.
امام جمعه شهر یاسوج گفت: ضربه‌ای که جمهوری اسلامی بر پیکره آمریکا زده موجب متلاشی شدن این قدرت شد وقتی پهباد آنها زمین‌گیر می‌شود و موشک های سپاه در عین الاسد فرود می آید به معنای پایان آمریکاست.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وقتی محموله های نفتی ایران علی‌رغم تهدیدها به ونزوئلا و لبنان رسید پایان هیمنه آمریکا در جهان بود امروز آمریکا در مقابل ایران شکست خورده است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: برکات نظام جمهوری اسلامی بی شمار است در یک قلم همین که آمریکا به عنوان قدرت تهدیدکننده جهانی امروز خوار و ذلیل شده نشان دهنده برکات انقلاب است اگر این کشور به جایی نرسیده بود صهیونیست‌ها و آمریکا این همه توطئه نمی‌کردند.
حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به حضور مردم بخصوص مردم مناطق محروم در صحنه‌های مختلف یادآور شد: دولت انقلابی و مردمی پای کار آمده که برای خدمت جدی هستند هرچند مشکلاتی مثل تحریم و کمبود اعتبارات است اما باید همه مردم و همه مسئولان در کنار هم با وحدت گردنه‌های سخت را پشت سر بگذارند.
لازم به توضیح است با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و خانواده معظم شهدا نیروهای نظامی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره ۵۱ شهید و سردار بخش لوداب و دهستان چین برگزار شد.
بنابراین گزارش بخش لوداب و دهستان چین در هشت سال دفاع مقدس شهدای والامقامی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند که از جمله آنها می‌توان به سردار نورالله یزدان پناه و سردار نورالله بی‌خشت اشاره کرد.
مردم بخش لوداب همواره در ولایتمداری و پشتیبانی از انقلاب و آرمان‌های آن در صف اول قرار داشته و در همه مناسبتهای ملی و مذهبی از جمله یادواره شهدا حضور گسترده و چشمگیری دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار