مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیماری کرونا مبتلا شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 19 October 2021

پس از چند روز عدم حضور استاندار در انظار عمومی و جلسات، لحظاتی پیش اعلام شد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیماری کرونا مبتلا شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیماری کرونا مبتلا شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد تقوی دقایقی پیش اظهار داشت: متأسفانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیماری کرونا مبتلا شد که حال عمومی وی خوب و در حال طی کردن سیر درمان این بیماری است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای دکتر احمدزاده از بدو ورودش به استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق محروم استان سفر و دیدارهای فشرده و رو در رو با اقشار مختلف مردم برگزار کرد.
 تقوی گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به منطقه سیلاب و کلوار، ساعت‌ها پای درد دل مردم نشست و مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرارداد.
وی افزود: همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان با گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم جلساتی برگزار کرد و جلسات استانی را به طور ویژه دنبال می‌کرد که متأسفانه وی چند روزی به بیماری کرونا مبتلا شده و در حال طی کردن سیر درمان خود می‌باشد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های کاری و مهم استان را به طور مرتب و روزانه رصد و تصمیمات و دستورات لازم را اتخاذ می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار