عجله اعلام این خبر به گونه ای بوده که ضمن تایید ضمنی آن از طرف برخی منابع کاملا آگاه اما کسی از مسئولین حاضر به تایید رسمی آن نشده است .
کد خبر: ۱۰۰۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ 19 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خبر انتصاب معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی منتشر شد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بستر بیماری است و معاون اقتصادی فعلی هم در ماموریت مهم در مرکز کشور به سر می برد !
عجله اعلام این خبر به گونه ای بوده که ضمن تایید ضمنی آن از طرف برخی منابع کاملا آگاه اما کسی از مسئولین حاضر به تایید رسمی آن نشده است .
در انتشار خبر هیچ رسانه ای حاضر به تاخیر در انتشار نیست و حتما نمی توان بر رسانه خرده گرفت اما نکته بسیار مهم این خبر آنجایی است که وقتی استاندار در بستر بیماری است و معاون اقتصادی هم به شدت پیگیر پروژه های مهم و حیاتی است و از طرف دیگر روابط عمومی و یا دیگر مسئولین استانداری حاضر به تایید این تغییر نشدند ،  چه حکمت یا ضرورتی وجود داشت که خبر در این شرایط بیرون آید و رسانه هم منتشر کند.
حال این سوال مطرح می شود چه کسی برای انتشار خبر عجله داشت ؟ و خبر انتصاب را تایید کرد؟ بی شک در چنین تغییراتی فقط چند حوزه اختصاصی مطلع هستند که مهمترین حوزه ، نزدیکان فرد انتصابی هستند .
تغییر صمیمی دوست از معاونت اقتصادی حتمی است اما شیوه و عجله اعلام آن در حالی که وی به عنوان معاون اقتصادی در سفر تهران برای پیگیری پروژه ها است ، یادآور تغییر متکی از وزارت خارجه توسط، محمود احمدی نژاد است در حالی که وی در ماموریت خارج از کشور بود ! 
و اینکه آیا قرار است در امور اقتصادی استان هم شاهد چنین تصمیمات عجولانه و احساسی باشیم؟ 
و نکته مهم دیگر اینکه مشخص است استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، روزهای سختی را در مواجهه با اصولگرایانی که اگر اعلام خبر تغییر صمیمی دوست کار آن ها باشد ، خواهد داشت چرا که این شروع نشان دهنده عجله برای رسیدن به مقاصد ولو به بهای ذبح اخلاق است !
و اما معاون جدید اقتصادی هم باید به طور کامل به این نکته آگاه باشد که صمیمی دوست از معدود معاونین بسیار پیگیر در امورات اقتصادی استان بوده است که فارغ از مسائل سیاسی و قومیتی تلاش های ارزنده ای برای به سرانجام رساندن پروژه های کل استان داشته است ، لذا وی هم باید مطابق سخنان رئیسی که گفته بود ، تغییر فقط به شرطی است که مدیر جدید قوی تر از مدیر قبلی باشد ، حتما باید قوی تر از معاون اقتصادی فعلی باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار