با توجه به ترک فعل نامه نماینده مجلس
سید ناصر حسینی با ارسال نامه ای به رئیس بنیاد شهید کشور ضمن اشاره به درخواست های قبلی خود برای تغییر مدیر کل بنیاد شهید استان و جایگزینی وی با یک فرزند شهید ، خواستار اقدام قضایی بر علیه این مدیر شده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 20 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توانند در راستای وظایف نظارتی شان درخواست نسبت به تخلفات و یا سهل انگاری های مسئولین اجرایی اقداماتی انجام دهند از جمله ارسال پرونده این تخلفات به دستگاه قضایی برای برخورد حقوقی مانند آنچه که دیروز وکلای ملت در خصوص ترک فعل دولت روحانی انجام دادند "بررسی قضائی پرونده دولت روحانی کلید خورد "
روز گذشته همچنین یکی از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمدی جلوی بنیاد شهید استان اقدام به خودسوزی کرد که هنوز وضعیت سلامتی وی چندان مشخص نیست اما آخرین اظهارات پزشکان حاکی از وضعیت نه چندان مساعد این فرزند شهید است .
بی شک چنانچه اقدام به خودسوزی این فرزند شهید ناشی از سهل انگاری مدیران و عدم اجرای وظایف خود در قبال این فرزند شهید باشد ، حق و وظیفه نمایندگان مجلس است که در این خصوص اقدام قانونی و حقوقی نمایند .
در همین راستا نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری حقوقی ترک فعل مدیر کل بنیاد شهید شده است که این اقدام می تواند منجر به تشکیل پرونده و دادگاهی شدن این مسئول شود .
سید ناصر حسینی با ارسال نامه ای به رئیس بنیاد شهید کشور ضمن اشاره به درخواست های قبلی خود برای تغییر مدیر کل بنیاد شهید استان و جایگزینی وی با یک فرزند شهید ، درخواست معرفی مدیر کل بنیاد شهید استان به دستگاه قضایی به دلیل ترک فعل شده است که باید دید آیا امیر حسین قاضی زاده هاشمی در این خصوص اقدام خواهد کرد یا نه ؟!
آیا مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد دادگاهی می شود؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
خدایا مرگ ما رابرسان.دراین دنیای زندان وپرازبی عدالتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار