پزشک آی‌سی‌یو بیمارستان امیرالمومنین شیراز با بیان اینکه متاسفانه حال فرزند شهید یاسوجی که روز گذشته و بعد از اقدام به خودسوزی، به این بیمارستان منتقل شده وخیم است، میزان سوختگی او را نزدیک به ۹۰ درصد ذکر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 20 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دکتر فاطمه مدنی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه شامگاه سه‌شنبه ۲۸ مهرماه این بیمار از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیمارستان امیرالمومنین شیراز منتقل شده است.

این پزشک متخصص خاطرنشان کرد: از بدو ورود بیمار به بیمارستان امیرالمومنین، ضمن انتقال به بخش آی‌سی‌یو، همه اقدامات درمانی مناسب انجام شده است.

این پزشک آی‌سی‌یو بیمارستان امیرالمؤمنین ادامه داد: پزشک متخصص، داخلی و جراح از همان ابتدا بر بابین بیمار حاضر شده و اقدمات درمانی لازم را در کمترین زمان ممکن آغاز کردند.

مدنی عنوان کرد: مراقبت‌های درمانی در کنار زخم‌های وسیع و عمیق، مرتب در حال انجام است

او با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای بهبود وضعیت بیمار به کار گرفته‌ایم، گفت: بیمار به دلیل درد زیاد در حالا اینتوبه به سر می‌برد و به ناچار با داروهای بیهوشی به خواب مصنوعی است.

به گزارش ایسنا، صبح سه‌شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ در فضای مجازی تصویری مبنی بر خودسوزی یک فرزند شهید جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به انتشار این عکس مبنی بر خودسوزی یک نفر در جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یک نفر ایثارگر صبح سه‌شنبه ساعت حدود ۹ به بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه می‌کند که مستقیم به پشت بام ساختمان اداره می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می کنند و مشکلش را جویا می شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است.

او اظهار کرد: همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می‌گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم؛ راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.

موسوی با بیان اینکه فرد یاد شده نیم ساعت بعد برمی‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند، اضافه کرد: پس از این اقدام نگهبانان متوجه می شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می کنند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده و هم اکنون بستری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار