نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رتبه بندی فرهنگیان موضوع بسیار مهمی است که ما نیز دغدغه آن را داریم و باید توسط شما پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 21 October 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ آیت الله سید نصیر حسینی در نشست با سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: سرمایه اصلی ما دانش آموزان بوده و آینده کشور ما دست همین فرزندان است اگر در بحث آموزش و پرورش به درستی و در شأن نظام جمهوری اسلامی و جامعه اسلامی و مکتب تشیع تربیت شوند و رشد و شکوفایی داشته باشد آینده درخشانی خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قبل از انقلاب این رشد و شکوفایی و مبارزات در اندیشه دانش‌آموزان ما شکل گرفت و باعث شد انقلاب به پیروزی برسد و امروز شکوه و عظمت انقلاب را در سراسر جهان می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در هیچ حوزه‌ای موفق نخواهیم شد اگر سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نباشد لذا باید در این حوزه کار در شان نظام شکل گیرد هر چند مشکلات کرونایی باعث شد دچار آسیب‌های زیادی شویم و باید آموزش و پرورش با تلاش مضاعف این آسیب‌ها را جبران کند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: با یک برنامه‌ریزی دقیق باید این خسارت که از کرونا به حوزه تعلیم و تربیت وارد شده را جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین موضوع رتبه بندی فرهنگیان را به سرپرست وزارت آموزش و پرورش گوشزد کرد و گفت: رتبه بندی فرهنگیان موضوع بسیار مهمی است که ما نیز دغدغه آن را داریم و باید توسط شما پیگیری شود.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مدارس مستهلک در این استان و همچنین کمبود سرویس‌های بهداشتی گفت: مدارس استان فرسوده و از کار افتاده است در سفر به یکی از مدارس در دبیرستان لوداب شاهد این وضعیت بودیم که خرابه‌ای بیش نبود.

وی در ادامه گفت: از توجه ویژه آموزش و پرورش به شهر سی‌سخت و فضاهای آموزشی آن تشکر می کنیم سفر ریاست جمهوری هم باعث و بانی خیر برای جمع آوری مدارس کانکسی و سنگی می‌شود.

حسینی در ادامه گفت: مدارس زیادی ساخته شده اما هنوز تعدادی مدرسه کم داریم که زیبنده نیست  و مدارس فرسوده هم باید جمع آوری شوند در بعضی جاها سرویسهای بهداشتی در شان مدارس نیست یا سرویس بهداشتی ندارند و یا باید تعویض شوند تا بهداشت مدرسه دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه مردم زحمت کشیدند و برای اعتلای این نظام خون دادند یادآور شد باید به گونه‌ای رفتار کنیم که دانش آموزان ما بتوانند در آینده این انقلاب و نظام را حفظ کنند.

حسینی افزود: احساس می‌کنیم که باید در حوزه آموزش و پرورش هم در زمینه تعلیم و هم در زمینه آموزش تلاش بیشتری انجام دهیم به معلمان باید توجه بیشتری شود دانشگاه فرهنگیان را بیشتر مورد توجه قرار دهید معلمان آینده باید از هر حیث تربیت شوند تا بتوانیم افرادی پخته و ساخته شده برای کمک به ساختن آینده کشور تربیت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار