وحدانی فر : حیف است بگوییم در شهر 70 هزار نفری تنها یک چمن فعال و 2 سالن ورزشی وجود دارد.استخر شهر 2 سال است مشکل دارد و آیا بانوان به سالن ورزشی نیاز ندارند؟
کد خبر: ۱۰۰۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 22 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را نسبت به ظرفیت‌های ورزش شهرستان بی‌توجه خواند و اظهار داشت: حداقل‌های ورزشی در این شهرستان ایجاد نشده است.

امام جمعه دهدشت گفت:این اداره به اسم ورزش و جوانان است اما به مقوله جوانان مطلقا توجهی نشده است. سمن فعال جوان وجود ندارد و خدمتی برای جوانان انجام نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه کهگیلویه در حوزه عمران و زیرساخت‌های ورزشی محروم واقع شده است، افزود: حیف است بگوییم در شهر 70 هزار نفری تنها یک چمن فعال و 2 سالن ورزشی وجود دارد.استخر شهر 2 سال است مشکل دارد و آیا بانوان به سالن ورزشی نیاز ندارند؟

خطیب نماز جمعه دهدشت اضافه کرد: چطور در شهرستان دیگری در این استان 30 مکان ورزشی وجود دارد اما شهر دهدشت امکانات ورزشی در حد روستا هم نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: به ورزش ورزش و جوانان عرض می‌کنم سرانه ورزشی در کهگیلویه 33 سانتی‌متر است در حالی که برای هر ایرانی یک متر مربع است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به بازدیدهای شهرستانی مسؤولان و بررسی مشکلات گفت: آن چیزی که وجود دارد مشارکت مردم در طرح‌ها پایین است با وجود تسهیلات کم بهره اما استقبال نمی‌شود، اجرای طرح هادی معطل رفع معارضات اجتماعی مانده و در یک روستا 40 خانوار معطل یک متر عقب نشینی یک خانه هستند.

وی همچنین با انتقاد از لحاظ نشدن پیوست فرهنگی در پروژه‌های عمرانی با بیان اینکه اگر هم دارند عملیاتی نمی‌شود، خواستار ورود سازمان بازرسی به موضوع و تذکر به پیمانکاران شد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه هفته وحدت فرصت تقویت نقاط اشتراک و کنار گذاشتن اختلافات است، افزود: از زمان آغاز تبلیغ اسلام دشمن دسیسه دارد تشیع انگلیسی را در شیعه و وهابیت را در سنی به وجود آوردند تا بین این دو اختلاف ایجاد کنند.

وی توهین به مقدسات دیگران را گرفتاری در دام دسیسه‌های دشمن خواند و افزود: کج اندیشان به جای تقویت نقاط مشترک و گسترش معنویت رد جامعه تفرقه ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر وضعیت اقتصادی جامعه را نامطلوب خواند و گفت: اولویت دولت باید توجه به اقتصاد مقاومتی باشد.برای تحقق این هدف راهکارهایی وجود دارد؛ اقتصاد را به مسایل سیاسی و برجام گره نزنند، به دشمن اعتماد نکنند، به ظرفیت داخلی اتکا کنند، بین قوا وحدت و انسجام باشد و گام‌ها بر اساس نقشه راه برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار