باید بگویم این سخنان را جفا در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانم چرا که مسئولان وظیفه دارند خدمات نظام را برای مردم بیان و تبیین نمایند.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 25 October 2021

واکنش عدل هاشمی پور به سخنان ئیس کمیسیون تلفیق

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس در سفر به استان و بازدید از پروژه های کهگیلویه در اظهاراتی بیان کرده بود که تاکنون هیچگونه حق آبه ای به این حوزه از سد مارون تخصیص داده نشده است ."اذعان به نادیده گرفته شدن حق کهگیلویه + تصاویر " این اظهارات با واکنش نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی مواجه شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور طی یادداشتی و انتشار اسنادی نوشت : به نام خدایی که  امر به خدمت رسانی به هم نوعان فرمود و مسئولیت و عناوین را تسهیل مسیر و زمینه ساز خدمتگزاری قرار داد.
آنگاه که فریاد برآوردم سیر مسئولیت هستم و برای کارهای بزرگ آمده ام برخی را به هر دلیل برنتابید و فریاد بازگشت عزت سردادند.
به هیچ وجه قصد بازگشت به ماسبق را ندارم چراکه شاید اولین کسی بودم نتیجه انتخابات را به رغم شبهاتی که بر آن دانسته می شد بخاطر رعایت مصالح مختلف پذیرفتم و در جهت کنترل احساسات و جلوگیری از هرگونه حاشیه، به رقیب تبریک عرض نمودم و  در چند اعلامیه رسمی و پیاپی همگان را به رعایت قانون و پرهیز مجدانه از هرگونه تشنج و نا آرامی احتمالی دعوت نمودم.
بعد از آن ضمن اعلام آمادگی در جهت هرگونه همکاری، پروژه های بسیار مهم، حیاتی و تاثیر گذار در رونق اقتصاد منطقه (اشتغال و معیشت) از جمله سد آبریز (مارون 2 ) را طی نامه ای به استاندار محترم وقت (دکتر کلانتری) و نماینده محترم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی یادآور شدم.
اکنون بنا بر خبر مندرج در رسانه ها ، سکوت را جایز نمی دانم و سخنان جناب آقای الیاس نادران رئیس محترم کمیسیون تلفیق مجلس که اتفاقاً از تجارب بالایی هم برخوردار هست در مورد حقابه سد مارون 2 را از سر نا آگاهی می دانم  و دلیل آن نیز شاید عدم ارائه دقیق اطلاعات لازم در اختیار ایشان بوده باشد.
باید بگویم این سخنان را جفا در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانم چرا که مسئولان وظیفه دارند خدمات نظام را برای مردم بیان و تبیین نمایند.
مسئولان محترم باید بدانند که تأکید رهبر معظم انقلاب خصوصاً در نامگذاری سال 1400 بر مانع زدایی و رفع مشکلات در مورد طرح های عظیم ملی بوده است.
خدمت دوست عزیزم جناب آقای نادران ضمن عرض خیر مقدم و سپاس از حضورشان اما تأکیدم بر این است که؛ باید متوجه این موضوع باشد که چگونه ممکن است تمامی مطالعات ژئوتکنیک مربوط به سد آبریز تمام شده باشد، کمپ کارگاهی لازم جهت آغاز عملیات اجرایی صورت گرفته باشد، اسناد مربوط به مناقصه رفتن جاده دسترسی به تاج سد آماده برگزاری باشد اما حقابه مشخص نشده باشد؟
از شما برادر بزرگوار انتظار دارم وقت خود که متعلق به همه ملت می باشد را صرف حقابه ننمایند چرا که در سال 1395 اخذ شده است و توان و همت خویش را در جهت تأمین  اعتبار و تسریع در ادامه عملیات اجرایی سد مصروف دارند.
 ناگزیرم عرض نمایم که؛ طبیعی بنظر می رسد که استاندار محترم با توجه به جمیع جهات هنوز به صورت کامل در جریان روند سد آبریز قرار نگرفته باشند اما غفلت ، بی اطلاعی ، بی توجهی و سکوت دیگر مسئولان چه توجیهی دارد؟!
همت بلند، عزم جدی و اراده ی مصمم مسئولان در خدمت رسانی صادقانه به ولی نعمتان انقلاب را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
عدل هاشمی پور
خادم مردم
واکنش عدل هاشمی پور به سخنان رئیس کمیسیون تلفیق
واکنش عدل هاشمی پور به سخنان ئیس کمیسیون تلفیق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار