در تمجید از دادستان بهمئی مطرح شد
امام جمعه و فرماندار شهرستان بهمئی در صحبت های جداگانه خود از دادستان این شهرستان تقدیر و تشکر ویژه کردند.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 28 October 2021

قضاوت بین غنی و فقیر کار هر کس نیست

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،جت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی گفت:  هرکسی قادر به این نیست که در این جایگاه قرار بگیرد و بین غنی و فقیر و مردم قضاوت کند.

 وی در ادامه افزود: رسالت انبیا بعد از توحید عدالت است، قطعاً بر بستر عدالت همه خوبی‌ها تحقق پیدا می‌کند وهر حکومتی ک در ابعاد عدالت موفق است در دیگر موضوعات موفق خواهد بود.

قضاوت بین غنی و فقیر کار هر کس نیست

حجت الاسلام افروغی اظهار داشت: شهرستان بهمی از نظر امنیت و جرائم در خیلی از موضوعات سفید است، مثلاً در بحث جرائم سازمان یافته، و یا در بحث خودکشی‌ها که موفق شدیم آن را متوقف کنیم و دیگر شاهد آن نیستیم.

وی بیان کرد: شهرستان بهمئی به یمن و برکت لطف خدا و روحیه دین داری مردم و تلاش مسئولان به خصوص دستگاه قضا توانست به امنیت خوبی در سطح استان برسد.

 افروغی در ادامه گفت: می‌طلبد همه مردم و مسئولین با عضو شدن در دستگاه قضا به قوه قضائیه کمک کنند و تلاش کنیم مشکلت و معضلات مردم حل و یا کاهش پیدا کند.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: دادستان شهرستان بهمئی ظرافت دقیق و اندیشمندانه دارد و به شدت امورات شهرستان را پیگیری و رصد می کنند و افزود: با حمایت های همه جانبه دادستان جوان ، دلسوز ، انقلابی و مطالبه گر که جلسات خوبی با موضوع پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد و خیلی اثر گذار بود

وی دادستان شهرستان بهمئی را فردی مدیر،لایق و شایسته دانست. 

حجت الاسلام افروغی ادامه داد: از حضور پر رنگ و اثر گذار دادستان جوان ، انقلابی، مطالبه،دلسوز و پیگیر مشکلات مردم و ادارات در شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر ویژه میکنم

 امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص مرزهای شهرستان بهمئی گفت: مرز شهرستان بهمئی با خوزستان و کهگلویه و حتی لنده مشخص نشده، و این بسیار مشکل آفرین شده است و دچار تعارضات زیادی هستیم.

 وی در خصوص مبارزه با اسلحه در شهرستان بهمئی گفت: متاسفانه در بحث مبارزه با اسلحه‌ها آمار کشته‌ها با اسلحه مجاز، بیشتر از اسلحه غیر مجاز است و این یک معضل بزرگ است.

 خطیب نماز جمعه شهرستان بهمئی اظهار داشت:  در خصوص مبارزه با اسلحه‌های غیر مجاز، همایش‌های خوبی با حمایت‌های دستگاه قضایی در شهرستان برگزار شد، اما می‌طلبد همه شهرستان‌ها و شهرهای هم جوار شهرستان بهمئی با برگزاری جلسات و مدیریت، به جد پیگیر موضوع سلاح گرم شویم، تا شاهد بازدارندگی کاهش معضلات آن شویم. 

قضاوت بین غنی و فقیر کار هر کس نیست

در ادامه حکمت اله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از حضور رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر نگین تاجی و تقدیر برای انتخاب جوان‌ها در این پست بسیار مهم و اعتماد به آنها  گفت: ما شاهد امنیت خوبی در شهرستان بهمئی هستیم اما این امنیت شکننده است، و دلیل بحث قومی بودن این شهرستان است.

سنائی افزود: با حمایت های دادستان همایش های خوبی در سطح شهرستان با موضوع های مختلف ( پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با ارازل اوباش ) برگزار شد

وی بیان کرد:جا دارد تقدیر و تشکر ویژه از دادستان مردمی و پرتلاش شهرستان بهمئی داشته باشیم که تاکنون بالاترین همکاری و تعامل  را با ما و بقیه نهادها داشته‌اند

سنائی در پایان ادامه داد: راه حل اصلی جلوگیری از این شکنندگی، تعامل و رفتار خوب با مردم و ریش سفیدان و متنفذین این شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار