وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر «بهادر کرمی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه یاسوج» منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 07 November 2021

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر «بهادر کرمی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه یاسوج» منصوب کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه،  در حکم انتصابی دکتر زلفی‌گل آمده است؛

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های  دکتر «احمد عریان» رئیس سابق دانشگاه یاسوج در مدت تصدی این مسئولیت‌ها قدردانی کرد.

گفتنی است که دکتر بهادر کرمی (زاده کهکیلویه و بویراحمد _ ۱۳۴۱) سرپرست دانشگاه یاسوج نیز دارای دکترای شیمی و عضو هیأت علمی و استاد تمام دانشگاه یاسوج است که پیش از این معاون آموزشی این دانشگاه بوده است.

یادآور می شود که احمد عریان در جلسه ۸۰۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور در تاریخ ۲۹/۳/۹۷ تشکیل شد، ۱۶ نفر از روسای دانشگاه‌های کشور انتخاب شدند که دکتر احمد عریان یکی از این افراد بود که ۴ سال و ۴ ماه و ۱۶ روز مسئولیت دانشگاه یاسوج را برعهده داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
چرا در حکمش ننوشته با توجه به تجارب ..... خخخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار