رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد : یکی دیگر از مشکلات برگزاری کلاس‌های حضوری و بازگشایی مدارس و استقبال نکردن برخی از دانش آموزان از واکسیناسیون است و مراکز واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد این روزها با استقبال کم گروه‌های هدف روبرو است.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 07 November 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد یزدان پناه عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود : برای رسیدن جامعه به ایمنی بالا، باید تمام افراد جامعه واکسن بزنند.
وی بیان داشت: همچنین در مراکز واکسیناسیون دُز سوم واکسن برای کادر درمان و افراد بالای ۶۰ سال تزریق می‌شود و از همه گروه‌های هدف برای دریافت دُز سوم تزریق واکسن دعوت می‌شود.
یزدانپناه اظهار داشت : با توجه به بازگشایی برخی مدارس در این شهرستان و حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در این مدارس نامناسب است.
وی افزود: احتمال شیوع کرونا در این مدارس دور از انتظار نیست.
یزدانپناه تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات برگزاری کلاس‌های حضوری و بازگشایی مدارس و استقبال نکردن برخی از دانش آموزان از واکسیناسیون است و مراکز واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد این روزها با استقبال کم گروه‌های هدف روبرو است.
وی اظهار داشت: باید همه دانش آموزان با توجه به مصوبه ستاد کرونا واکسن بزنند و کارت واکسن داشته باشند، اما تعدادی از دانش‌آموزان از واکسن استقبال نمی‌کنند و در مدارس نیز حضور می‌یابند.
یزدانپناه تاکید کرد: در مدارس نظارت و مدیریت لازم وجود ندارد و برخی از دانش آموزان حتی از زدن ماسک در مدراس خودداری می‌کنند و تجمع دانش آموزان در مدارس یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار