یکی از مسئولین قضایی استان با انتشار تصویری در فضای مجازی که حکایت از یک اقدام قاطع قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی است از بیان جزئیات خبر به زودی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵ 08 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویرحمد ، یکی از مسئولین قضایی استان با انتشار تصویری در فضای مجازی که حکایت از یک اقدام قاطع قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی است از بیان جزئیات خبر به زودی خبر داد.
لازم به توضیح است که مدتی است در استان کهگیلویه و بویراحمد ، بحث مبارزه دستگاه قضایی با مفسدین اقتصادی بسیار جدی و خبرساز شده است به گونه ای که در برخی موارد تخلفات مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی مورد پیگرد قضایی قرار گرفته است که در جدیدترین مورد به صورت غیر رسمی اعلام شد یکی از مدیران کل با تعدادی از پرسنل زیر مجموعه در بازداشت به سر می برند .
همچنین پرونده های فساد و رانت در برخی واگذاری ها با جدیت دستگاه قضایی به نتایج بسیار خوبی رسیده است که امیدواری برای قلع و قمع مفسدین و کوتاه کردن دست ان ها از حیف و میل منافع و منابع عمومی زیاد شده است .
به هر جهت با توجه به این پیام تصویری منتشره از طرف این مسئول قضایی باید دید آیا خبر مورد نظر مربوط به حوزه مدیران و سوء استفاده های انان از موقعیت شغلی خود است یا پرونده جدید فسادی قرار است اطلاع رسانی شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار