فرمانده انتظامی استان از وقوع یک فقره نزاع مسلحانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: فرد ضارب به همراه ۱نفر از همدستانش کمتر از ۱۲ پس از وقوع نزاع در شهر یاسوج دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 13 November 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع مسلحانه در خیابان امام خمینی (ره) شهر یاسوج بلافاصله مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد که چند نفر شخصی را در مغازه اش با سلاح گرم مورد ضرب و جرح قرار داده و از محل متواری شده اند و فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

مصطفایی بیان داشت: با توجه به تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده فرد ضارب را به همراه ۱ نفر از همدستانش در مخفیگاهشان در یکی از روستاهای اطراف شهر یاسوج شناسایی و دستگیر کردند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، خاطرنشان نمود: این اقدام به موقع پلیس جهت دستگیری متهمان بازتاب مثبتی بین مردم و مسئولان استان داشته و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
یاسوج شده تگزاس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار