در پی درگذشت سجاد رزمجویی خواننده محلی و لر زبان استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 16 November 2021

در پی درگذشت سجاد رزمجویی خواننده محلی و لر زبان استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئ ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پیام عدل هاشمی پور آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
« انا لله و انا الیه راجعون »

درگذشت زنده یاد « سجاد رزمجویی» از هنرمندان برجسته ی استانی و حتی جنوب کشور موجی از غم و اندوه را بر استان و دوستداران فرهنگ، هنر و موسیقی مستولی نمود و موجب تألم و تأثر عمیق اینجانب گردید.
مرحوم مغفور و ان شاءالله جنت مکان« سجاد رزمجویی» علاوه بر اینکه با ارائه ی هنر و آواز خویش، فرهنگ و اصالت قوم لر را به نمایش می گذاشت، اسباب شعف و شادی هموطنان را فراهم می آورد و در ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) به عزا و نوحه سرایی می پرداخت و همچنین در رثای بزرگمرد جهان اسلام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی(ره) مدیحه سرایی نمود که امیدوارم در نزد خدای بزرگ مأجور باشد و این اعمال حسنه، توشه ی سفر اخروی اش باشد ان شاءالله.
بدینوسیله ضمن ابراز همدردی، این ضایعه ی جانکاه و اندوهبار را به خانواده محترم و عموم بستگان، جامعه هنری و دوستداران هنر و موسیقی تسلیت عرض می نمایم.
برخود واجب می دانم از زحمات و تلاش های مجموعه کادر پزشکی و درمان در ایام بستری آن مرحوم به معبود پیوسته تشکر و قدردانی نمایم.
از مسئولان و متولیان امر انتظار می رود تمهیدات لازم را چنان اتخاذ نمایند که بهره وری کامل از این سفیران فرهنگی در اشاعه ی فرهنگ و هنر بعمل آید و برنامه ریزی لازم در جهت رشد، نمو، جهت دهی و تکامل ذوق و استعداد آنان و برآوری انتظاراتشان صورت پذیرد و حتی المقدور در چنین موارد خاصی مورد حمایت قرار گیرند.
شادی و آمرزش واسعه برای روح آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

عدل هاشمی پور

خادم مردم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بخشوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
درود بر سردار هاشمی و تشکر
لذا این انتقاد بر مجمع نمایندگان استاد وارد است که مگر این هنرمند مرتکب چه گناهی شده است که مستوجب تسلیت شما نمیشود. تضاد شما با هنر و هنرمند چرا ثابت میکند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار