در نشست شورای اداری بویراحمد مطرح شد
نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و به ریاست فرماندار برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ 20 November 2021

نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و به ریاست فرماندار برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مجید  احمدی در این نشست با اشاره به سفرهای مسئولان به مناطق مختلف استان گفت  : اگر مدیری یا مسئولی قولی به مردم می دهد حتما در انجام آن دقت و تلاش کند چرا که مردم پیگیر وعده مسئولان هستند .
مجید احمدی افزود: دستور کار این نشست بررسی مصوبات قبل است هر مصوبه ای که در جلسات شورای اداری مطرح می شود باید حتما اجرایی شود در غیر این صورت دلیل عدم اجرایی شدن آن نیز مورد بررسی قرار می گیرد و اگر جایی مصوبه ای می دهیم اول نگاه کنیم ببینم می توانیم اجرایی کنیم یا خیر،دوران بزن در رو تمام شده پس قول می دهیم باید اجرایی کنیم.
احمدی خطاب به مدیران افزود : دوران بزن دررو تمام شده است و مدیران باید برای مردم وقت بگذارند و پاسخگو باشند.
احمدی به بازدید یکی از مناطق اشاره کرد و گفت : یکی از اهالی از من درخواستی داشت و قول پیگیری دادم و پیگیری هم کردم. مدتی بعد در مراسمی، شخصی جلوی من را گرفت و پرسید قولی که دادی چه شد؟ بعد متوجه شدم که همان شخص است، مردم الان اینگونه هستند و مدیران فکر نکنند قولی دادند و رفتند! مردم پیگیر هستند. 
وی ادامه داد : حمایت از تولید و رفع موانع آن از وظایف شورای اداری است که مطابق قانون این شورا به منظور ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها تشکیل می شود ضمن اینکه وظیفه همه مدیران است که در این نشست حضور فعال داشته باشند .
فرماندار بویراحمد گفت : شورای اداری بویراحمد به صورت منظم تشکیل شده است که این نشست هفتمین نشست در سال جاری است .
خط و نشان برای مدیران ناکارآمد به سبک روشنفکر!
نماینده مردم بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هم با تبریک هفته بسیج گفت: در سال ۵۸ یک ماه بعد از تسخیر لانه جاسوسی بسیج به فرمان حضرت امام تشکیل شد ،بسیج با نوع تفکرش می تواند تمام ارتش های دنیا را خنثی کند بر همچین تفکری درود می فرستیم بسیجی مدرسه عشق است، نگاه خدمتگزاران به مردم نیز باید بسیجی باشد، بسیجی گفتن فقط در حرف و شعار نیست خیر،بسیجیان امام در عمل  تفکر بسیجی را نشان دادند،تحول در ابعاد مختلف ثمره نگاه بسیجی است بسیجی به‌معنای ابتکار و خلاقیت است،وقتی در یک شرایط شرایط خاص هستیم اسم بسیج به معنای واکسینه و بیمه کردن است.
روشنفکر به دستورالعمل جلسه که تکریم ارباب رجوع بود اشاره کرد و گفت: اگر ارباب رجوع را چندین روز معطل کنیم به معنای بی احترامی به ارباب رجوع است ،پاس دادن ارباب رجوع و حواشی ایجاد کردن به معنای بی حرمتی، بی خیالی و ناسپاسی مدیر به ارباب رجوع است و نشان می دهد آن مدیر نمی تواند اداره ای را مدیریت کند.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون افزود: اگر اداره ای در سطح استان کارش را به خوبی انجام ندهد شیرازه همه چیز بر هم می خورد ،هماهنگی و تعامل میان دستگاه ها از ضروریات است،این عدم هماهنگی ادارات باعث از بین رفتن بیت المال می شود منابع مالی به راحتی از بین می روند .
وی بیان کرد: باید بتوانیم از کمترین امکانات با مدیریت جهادی به مردم خدمات رسانی کنیم،نیاییم بر اساس ندانم کاری ها همه چیز را خراب کنیم اگر ما مهارت مدیریتی داشته باشیم باید نقشه راه ترسیم کنیم.
روشنفکر اذعان داشت:مدیری که نقشه راه ندارد زیان ده برای نظام است و به معنای اتلاف تمام منابع است و خود نیز سردرگم است،وقتی یک مدیر بلد نباش ایجاد انگیزه کند باید درب آن سازمان و اداره را بست ،مثل مغازه داری است که ورشکسته شده است.
نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران باید برنامه ریزی لازم را داشته باشند و با داشتن مهارت و تخصص مورد نیاز حرکت کنند.
وی بیان کرد: کنار مدیری می توانیم استان را مدیریت کنیم که اثر گذار  و کار بلد باشد  نمی توانیم با مدیری که توانایی لازم را ندارد کار کنیم،هرکس ناتوان باشد و نتواند با تفکر بسیجی گام بردارد جایگاهش در بخش مدیریتی نیست و نمی تواند حضور داشته باشد.
روشنفکر بیان کرد : تلاش کنیم اگر موانعی برای سرمایه گذاری وجود دارد این موانع بر طرف شود، نداشتن جرعت توسط مدیر خودش یک مانع است.
وی افزود:در استان ما در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال آنگونه که باید گام های آنچنان برداشته نشده است از این به بعد صورت جلسه شود یا نشود جاهایی که سرمایه گذار دچار مشکل شود ورود میکنم .
روشنفکر با بیان اینکه میانگین صدور یک مجوز ۱۵ ماه بود اکنون با توجه به مصوبات مجلس دستگاه ها مکلف شده اند کمتر از یک ماه مجازات لازم صادر شود گفت: مسولان همت شان را در رفع این موانع به کار بگیرند ،مانع ایجاد کردن کار درستی نیست.
وی در خصوص  جذب بودجه گفت : بودجه ۱۴۰۱ در حال تحویل داده شدن به مجلس است اگر پروژه ملی و بزرگی در استان داریم سریع در اختیار ادارات کل و سازمان برنامه بودجه قرار دهید اگر زمان بگذرد و در اختیار کشور قرار داده نشود دردسر ساز است و قابل گذشت نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حقوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
اگرروشنفکرخودش به وعده هاش عنل کرداون وقت توصیه کنه تاالان که چیزی ندیدین فقط شعارانتخاباتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار