در روزهایی که کادر درمان زیر فشار و سختی کار و مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند سیاست زدگی در تصمیمات رئیس دانشگاه به اوج خود رسیده و متاسفانه کوشش زیاد ایشان برای ماندن بر کرسی ریاست موجب دخالت های زیادی از طرف سیاسیون در عزل و نصب ها
کد خبر: ۱۰۱۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 21 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، یادداشت سید علیرضا کشاورز فعال رسانه ای

جناب آقای دکتر احمدزاده استاندار دولت مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد

سلام علیکم

 

 

با سلام واحترام

وصلوات برمحمد وآل محمد،

در روزهایی که کادر درمان زیر فشار و سختی کار و مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند سیاست زدگی در تصمیمات رئیس دانشگاه به اوج خود رسیده و متاسفانه کوشش زیاد ایشان برای ماندن بر کرسی ریاست موجب دخالت های زیادی از طرف سیاسیون در عزل و نصب های مسئولان شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها و حتی معاونین شده که این امر نارضایتی های زیادی را در بین کارکنان و زیر مجموعه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی داشته است.

بحث بیمه تکمیلی کارکنان و قرارداد دانشگاه علوم پزشکی با دستور مستقیم رئیس دانشگاه با " بیمه دی " موجب وارد شدن خسارت زیادی به کارکنان شده که در چند وقت گذشته تعداد زیادی از کارکنان این مجموعه در رسانه های خبری و فضای مجازی واکنش های زیادی به این مسئله نشان دادند.

افزایش اعتراضات پی در پی کارکنان، افزایش هزینه درمان بیماری کرونا بر دوش مردم برای بستری شدن در بیمارستان، روند کند ساخت بیمارستان چرام و انتقال بودجه این بیمارستان به سایر پروژه ها، نارضایتی مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از وضعیت نابسامان بهداشت و درمان، بکارگیری‌های فله‌ای، دخالت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها، عزل و نصب‌های بی‌مورد و بسیاری دیگر از مسائل بطوریکه روزانه شاهد حجم بالایی از اخبار و گزارشات از بروز تخلفات و کوتاهی‌ها در دانشگاه علوم پزشکی و حتی مدیران میانی این دانشگاه و انتشار آن در رسانه ها هستیم، موجی از نارضایتی را در همه جای استان کهگیلویه و بویراحمد بر علیه این مجموعه ایجاد کرده است.

بی شک ازدولت انقلابی و جوانگرای سیزدهم انتظار می رود که با انتخاب مدیری جوان و انقلابی به ایجاد فضایی آرام همراه با کار، تعهد و خدمت در این دانشگاه کمک کند.

بهتر آن است در شرایط کنونی که دیگر فرصت آزمون و خطا نیست از توان نیروی انسانی کاردان، جوان و با انگیزه ای که در بحران کرونا توانمندی و تعهد خود را با عملکرد جهادی به منصه ظهور رسانده است استفاده شود. 

نیروی انسانی به عنوان مهمترین مولفه توسعه جایگاه مهمی در اجرایی کردن سیاست های دولت مردمی می تواند بر عهده گیرد بر این اساس؛ به عنوان مطالبه ای به حق از تصمیم سازان انتظار است با بکارگیری نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی در راستای زدودن دلتنگی های ناشی از ناکارآمدی؛ رانت و تبعیضی که جانگسل شده است؛ نوید تغییر به نفع مردم را به جامعه ارسال کنند.

بدون شک نیروهای متعهد و انقلابی وجود دارند که می توانند این مهم را عملیاتی کنند افرادی که به ویژه در چندساله اخیر انتشار ویروس کرونا، با فعالیت جهادی خود روح امید را در همکاران و نوید به زندگی را به بیماران و جامعه القا کردند می توانند با قرار گرفتن در جایگاه تصمیم سازی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان؛ انشاء تغییر به نفع مردم؛ و در پاک و کارآمد کردن این دستگاه مهم در ارتقاء کیفیت زندگی مردم موثر باشند.

امید آنکه؛ این مرقومه مورد توجه مدیر ارشد استانی؛ جناب آقای دکتر احمدزاده استاندار دولت مردمی واقع شود و نمایندگان انقلابی استان نیز مبتنی بر جایگاه نمايندگي مردم، تقویت کننده چنین رویکردی به حوزه مدیریت این نهاد تاثیر گذار در کیفیت زندگی مردم استان باشند. ان شاءالله. 

والعاقبت للمتقین 

سید علیرضا کشاورز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار