دو بانوی کاراته استان در رقابت های قهرمانی ناشنوایان جهان در تهران خوش، درخشیدند .
کد خبر: ۱۰۱۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ 24 November 2021

در پی درخشش دو بانوی کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات کاراته جهانی ، نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی منتشر کرد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پیام عدل هاشمی پور آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

شیر دختران کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان جهان

سلام و احترام، خدا قوت و آرزوی توفیق

دریافت خبر مقام قهرمانی و کسب مدال طلای جهان توسط سرکار خانم سارا ادریا و همچنین کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی جهان توسط  سرکار خانم حکیمه زکی زاده  ورزشکاران هم استانی در مسابقات قهرمانی بانوان جهان در رشته کاراته و به تبع آن به اهتزاز درآمدن پرچم کشور عزیزمان موجب افتخار و شادمانی و مایه ی غرور، انگیزش سایر ورزشکاران و امیدواری به آینده است.
بی شک، کسب این مدال های ارزشمند نتیجه ی خودباوری، اعتماد، تلاش و  زحمات فراوان مدال آوران، مربیان، خانواده ها و همه ی کسانی است که در این مسیر زحمت کشیده اند.
اینجانب در نهایت مسرت و  مباهات، این افتخارات ارزنده را خدمت عزیزان مدال آور، مربیان زحمتکش خاصه سرکار خانم اعظم فرخ زاده، اعضای هیئت کاراته استان، جامعه ورزشی و همه بزرگوارانی که در این افتخار آفرینی سهیم بوده اند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
کسب قهرمانی در میادین برتر و جهانی به همراه آراستگی هرچه بیشتر و بهتربه مکارم و فضائل اخلاقی برای ورزشکاران ایران اسلامی خاصه هم استانی ها و همشهریان پر تلاشم را از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.
شاد و تندرست و سربلند و شادی آور باشید.
ارادتمند 
عدل هاشمی پور
1400/9/3

تبریک هاشمی پور به دو بانوی ورزشکار استان

 

لازم به توضیح است : در جریان رقابتهای کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان که به میزبانی کشورمان در تهران برگزار شد ،سارا ادریا عضو تیم ملی کاراته ناشنوایان از کهگیلویه وبویراحمد به دو مدال طلای انفرادی و تیمی کومیته و حکیمه زکی زاده عضو تیم ملی کاراته ناشنوایان از کهگیلویه وبویراحمد یک مدال طلای تیمی و مدال مدال نقره انفرادی در ‌کومیته کسب کردند. ‌

در پایان مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان، بانوان ناشنوای کشورمان با کسب ۴ مدال طلا ، ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی قهرمانی ایستادند ‌.روسیه نایب قهرمان شد و اوکراین بر سکوی سوم ایستاد‌‌.
بر اساس این گزارش نتایج این مسابقات به شرح زیر اعلام شده است : 
در کاتای انفرادی، مژده مردانی از ایران به مدال طلا دست یافت و ورزشکاران اکراین و روسیه دوم و سوم شدند.
در کاتای تیمی ، تیم ایران متشکل از : ناهید امیری ، سمانه برجی و پروین یاره پس از اوکراین، در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را به دست اورد‌.
در وزن ۵۰ - حکیمه زکی زاده از استان کهگیلویه وبویراحمد به مدال نقره دست یافت و ورزشکاران روسیه و اوکراین اول و سوم شدند‌.
در وزن ۵۵-زینب حسن پور از ایران مدال برنز کسب کرد و ورزشکاران اوکراین صاحب سکوی اول و دوم شدند.
در وزن ۶۱-مهناز حسن زاده از ایران مدال برنز گرفت و ورزشکاران اوکراین و یونان اول و دوم شدند.
در وزن ۶۸-سارا ادریا عضو تیم ملی ایران از استان کهگیلویه وبویراحمد به طلا رسید ، ورزشکار اوکراین دوم شد و ورزشکاران ترکیه و روسیه سوم شدند‌‌‌‌.
در وزن ۶۸+ ، بیتا جواهری بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد و ورزشکاران ترکیه و روسیه دوم و سوم شدند.
در کومیته تیمی، تیم ایران در رقابت با اکراین به پیروزی رسید و بر سکوی نخست ایستاد.
در آئین اختتامیه این رقابتها که با حضور کاظمی پور معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ، داودی نایب رئیس بانوان فدراسیون و جمعی از مسئولین برگزار شد به تیم ها و نفرات برتر این دوره از رقابتها کاپ قهرمانی و مدال اهدا شد .
آئین استقبال از قهرمانان ملی پوش کاراته ناشنوایان استان در این رقابتها روز جمعه 5آذرماه در شهر دهدشت برگزار می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار