معاون فرهنگی پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز گذشته و در پایان سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد با برخی حوزه های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی استان دیدار کرد. 
کد خبر: ۱۰۱۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 25 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون فرهنگی پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز گذشته و در پایان سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد با برخی حوزه های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی استان دیدار کرد. 

دیدار با روحانیون مستقر و امامان محلات

معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه سفر به استان با روحانیون مستقر و امامان محلات دیدار و گفتگو کرد. 

در این جلسه ابتدا روحانیون مستقر در خصوص وضعیت تبلیغی،نقاط قوت و ضعف، کمبودها و همچنین راهکارها و پیشنهاداتی مطالبی ارائه نمودند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی ضمن استماع صحبتهای روحانیون مستقر اظهار داشت : نقش و جایگاه مبلغ و روحانی مستقر در محله و یا روستا ، خطیر و ارزشمند است و می توانند باعث تحولات گسترده غیر از حوزه فرهنگی شوند.

وی افزود : بسیاری از مشکلات با تدبیر و ارائه راهکار قابل حل است و روحانی مستقر و امام محله می تواند با استفاده از ظرفیتها و پتانسیل و مشارکت‌های مردمی گره گشا باشد.

دیدار های روز پایانی سفر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات به استان

دیدار با پرسنل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان

معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه دیدارهای خود با پرسنل اداره تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی در این دیدار، ضمن دریافت پیشنهادات و نقطه نظرات حاضرین در سخنانی با بیان اهمیت جایگاه تبلیغ و مبلغ، اظهار داشت : خدمت در عرصه دینی و فرهنگی توفیق بسیار بزرگی است و باید قدر دانست.
وی با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات گفت: متناسب با تحولات و فضا و همچنین ذائقه مخاطبان و نیازها باید برنامه های فرهنگی طراحی  و ارائه شود و سازمان مرکز پیگیر این مسئله می باشد.
دیدار های روز پایانی سفر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات به استان
دیدار با شورای هیئات مذهبی ، کانون مداحان و هیئات شاخص استان  
معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دیدار با اقشار تأثیر گذار عرصه دینی استان بر همگرایی و وحدت رویه در عرصه فرهنگی تاکید کردندکرد. 
در این جلسه پس از اظهار نظر و ارائه راهکارها و پیشنهادات اقشار تأثیر گذار عرصه دینی و فرهنگی ،حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی در سخنانی با بیان اهمیت استفاده از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دینی موجود، گفت : بسیاری از مشکلات و نواقص موجود در جامعه ریشه فرهنگی دارد و قابل حل است .
وی افزود : اقشار تأثیر گزار فرهنگی از جمله هیئات مذهبی می توانند در جامعه نقش مثبتی ایفا نمایند و سمت و سوی حرکت مثبت مردمی را در جامعه ریل گزاری نمایند.
عزت زمانی اخلاص و سخت کوشی را دو عامل موفقیت  میدان داران عرصه دینی و فرهنگی ذکر کرد و گفت : تحولات فرهنگی زمینه ساز تحول در سایر عرصه ها خواهد شد و با اخلاص و پشتکار می توان به این هدف بزرگ رسید . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار