یادداشت
بدون تردید تغییر و بهبود این وضعیت نیازمند تفکری نو و تازه در مدیریت و اداره امور است و باید با مدیریتی که شرایط را به اینجا رسانده ، عبور کنیم و این جز با تغییر در مدیریت ها در سطوح و حوزه های مختلف امکان پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 25 November 2021

روند کند تغییرات مدیریتی ونگرانی از استمرار مدیریتهای گذشته در کهگیلویه و بویراحمد/ با حضور مدیران جهادی در عرصه های مدیریتی امید ،نشاط و اعتماد عمومی به جامعه برگردد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید ولی موسوی ، فعال فرهنگی و رسانه ای طی یادداشتی نوشت : با روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم موجی از شور و نشاط و امیدواری به بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی در جامعه شکل گرفت.

مردم به عنوان ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام اسلامی در ۲۸ خرداد علی رغم همه تبلیغات دشمنان کینه توز به صحنه آمدند و با رای خویش به نظام اسلامی و انتخاب رئیس جمهوری دغدغه مند مسیر را برای اجرای تحولات عظیم در بدنه اجرایی کشور فراهم نمودند و در واقع با رای خود خط بطلانی بر تفکری کشیدند که هشت سال کشور را به این وضع انداختند و خواهان تغییر در این وضعیت شدند.
بدون تردید تغییر و بهبود این وضعیت نیازمند تفکری نو و تازه در مدیریت و اداره امور است و باید با مدیریتی که شرایط را به اینجا رسانده، عبور کنیم و این جز با تغییر در مدیریت ها در سطوح و حوزه های مختلف امکان پذیر نخواهد بود.

با شکل گیری کابینه دولت و همکاری خوب مجلس شورای اسلامی در رای حداکثری به وزرا بستر برای تغییر در رویکردهای دولت مردمی و قوی ایران عزیز فراهم شد وانتخاب استانداران و مدیران ستادی وزارتخانه ها آرام آرام کلید خورد .

هرچند مدت اندکی است که در کهگیلویه وبویراحمد سید علی احمد زاده استاندار ولایی و انقلابی به عنوان مدیر ارشد دولت سیزدهم فعالیت خویش را آغاز نموده است ولی روند کند تغییرات مدیریتی در بدنه ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی مردم را نگران نموده است.

این روند کند دلسردی و نگرانیهای زیادی را در بین دلسوزان و علاقمندان به تفکر انقلابی بوجود آورده است که لازم است در این زمینه روند کار تغییر مدیریتها شتاب بیشتری بگیرد تا مردم تغییر را لمس نمایند.

این وضعیت در شرایطی است که مدیران دولت قبلی که در راس مدیریت قرار دارند بلاتکلیف هستند و انگیزه کار وخدمت ندارند. هرچند در میان آنها کسانی هستند که با تغيير دولت‌ها مواضع خود را تغییر می دهند و برای ماندن در پست مدیریت از ظرفیت دیپلماسی ارتباطی و فامیلی بهره می جویند تا شاید بتوانند چند صباحی دیگر صندلی مدیریت خویش را حفظ کنند لیکن نباید به اینگونه افراد که صرفا در تلاش برای حفظ جایگاه استمرار مدیریتی ناکارآمد خود هستند فرصت دارد .

قطعا ابقا مدیریتی جنین مدیرانی حتی برای زمانی اندک جز فرصت سوزی چیزی دیگری در پی نخواهد داشت که استاندار انقلابی دولت سیزدهم در این زمینه هوشمندانه عمل خواهد کرد.

امروز وقت آن فرا رسیده است که استاندار فهیم و فرهیخته دولت مردمی ایران قوی با به کار گماشتن نیروهای متعهد، متخصص ، جهادی و تحول آفرین قطار توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را شتاب بیشتری بخشد .
امروز زمان آن فرا رسیده است که نیروهای جوان ، خوشنام و با انگيزه در مسند مدیریت دستگاههای اجرایی قرار گیرد تا بتوانند با روحيه جهادی و انقلابی و کار شبانه روزی امید، نشاط و اعتماد را به جامعه برگردانند.

رئیس‌جمهور عزیزمان ،حتی در ایام تعطیلات رسمی با سفر به استانها و بازدید میدانی روحیه جهادی دارد که جا دارد استاندار و مدیران استانی نیز با حضور در اقصی نقاط استان بالاخص در روستاها به میان مردم بروند و با شنیدن دغدغه ها و مشکلات وچاره جویی برای حل آنان ، مسیر را برای توسعه و امیدواری مردم به نظام بیش از پیش هموار نمایند.

و اما نکته مهمتر اینکه، مهمترین محورهای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش کشاورزی و گردشگری است که در سال‌های گذشته‌ مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته است که لازم است استاندار محترم با توجه به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در این بخش‌ها نگاه ویژه ای داشته باشند تا ضمن شتاب بخشیدن به محورهای شاخص توسعه ای استان باعث شکوفایی اقتصادی و شناساندن زیبایی‌های طبیعی و تاریخی این دیار پرگهر شود.

در بخش دستگاههای خدمات رسان نیز نگاه غیر عادلانه و تبعیض آمیز در ارائه خدمات نارضایتی مردم را در پی داشته است که نگاه تخصصي وعدالت محور به خدمات می تواند امید و نشاط را به مردم برگرداند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری‌ها نیز از جمله دستگاه‌هایی هستند که باید با بازدید میدانی به حل مشکلات مردم در این بخش‌ها توجه ویژه ای شود.

مردم از نحوه خدمت رسانی بنیاد مسکن گله مندند که لازم است استاندار فرهیخته استان با بازدیدهای سر زده بالاخص در شهرستان بویراحمد به مشکلات مردم و تسهیل امور خدمات در این زمينه همت گمارد.

امید است در پی استقرار دولت انقلابی و مردمی ، شاهد حضور مدیران جهادی ، جوانگرا و تحول آفرین در عرصه های مدیریت اجرایی درکهگیلویه وبویراحمد با شتاب بیشتری باشیم.

برای موفق شدن دولت مردمی ایران قوی ، باید از هجمه ها وحاشیه سازیها عبور کنیم و همه کسانیکه دل در گرو ایران سربلند دارند برای کارآمدی نطام اسلامی شبانه روز مجاهدانه تلاش کنند تا امید ،نشاط و اعتماد عمومی به جامعه برگردد.
انشااله

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار