در این نشست از زحمات چهار ساله فیض الله آبرود شهردار سابق تجلیل شد و تورج آذربهرام به عنوان شهردار جدید قلعه رئیسی انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ 27 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار شهرستان کهگیلویه و مسئول شوراها فرمانداری کهگیلویه و مسئولان محلی بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر قلعه رئیسی انجام گرفت.

بعد از انتخاب شهردار جدید شهر قلعه رئیسی از سوی شوراهای اسلامی شهر و معرفی شهردار سرپرست برای شهرداری در مدت کوتاه بالاخره استاندار استان حکم شهردار جدید را صادر و با حواشی که در روزهای گذشته که در پی داشته مراسم تودیع و معارفه برگزار و کار شهردار جدید به صورت رسمی شروع شده است.

طببق آراء اعضای شورای شهر به آقای تورج آذربهرام رای اکثریت داده و به عنوان شهردار انتخاب و قبل از انتخاب شهردار هم علی ویس آماده شهرداری را به عنوان سرپرست مدیریت می کرد تا فیض الله آبرود شهردار سابق با پایان دادن عمر شورای دوره پنجم رسما کنار برود.

عدم حضور امام جمعه قلعه رئیسی بعد از بیان عدم حضور در جلسه معارفه مدیران پروازی در اولین جلسه حضور پیدا نکرد.

در این نشست فرماندار، رئیس دادگستری چاروسا، شهردار اسبق و شهردار جدید به سخنرانی پرداختند و آقای خداکرم فتحی شهردار دوره سوم شهرداری هم مجری برنامه بود.

در پایان نشست از زحمات چهار ساله فیض الله آبرود شهردار سابق تجلیل شد و تورج آذربهرام به عنوان شهردار جدید قلعه رئیسی انتخاب شد.

در ادامه شهردار جدید به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی با شهدا این شهر تجدید بیعت کردند. / فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار