فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۶ نفر سارق حرفه ای محموله در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: متهمان به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرده اند.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 27 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "کیقباد مصطفایی"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت های محموله از ناوگان حمل و‌نقل عمومی در محورهای مواصلاتی استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، یک باند ۶ نفره از سارقان محموله را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان در شهر یاسوج دستگیر و ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به آن ها را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان در بازجویی های اولیه به ۱۷ فقره سرقت محموله در سطح محورهای مواصلاتی استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس اعتراف کردند، عنوان کرد: تعدادی لوازم خانگی مسروقه از قبیل یخچال،تلویزیون و... از متهمان کشف و ضبط شد.

سردار مصطفایی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هر کس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار