تابناک کهگیلویه و بویر احمد گزارش می دهد:
مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و عیسی شهامت مدیرکل امور شهری استان در سالن ستاد بحران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ 28 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور  حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات ستاد بحران برگزار شد. در این آئین بعد از اینکه اعضای شورای اسلامی سوگند یاد کردند، برای انتخاب هیئت رئیسه سال اول دوره ششم شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد رأی گیری انجام گرفت.
 در ادامه کیانی باوند با رأی 6 نفر از اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس شورای اسلامی استان انتخاب شد.
همچنین محسن کوکب‌نژاد با 6 رأی به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و سید صلاح‌الدین صادقیان نیز با 6 رأی به عنوان منشی شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

<< به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،همچنین با رأی اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حبیب‌الله عاملی‌مقدم و خسرو دیدار به عنوان نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند. >>

(( واکنش ناصر رهامی،کیوان آشنا، غلامرضا مسلمی‌دوست سه عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به تخلف صورت گرفته در انتخاب نمایندگان شورای عالی استان ها))

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،ناصر رهامی،کیوان آشنا، غلامرضا مسلمی‌دوست سه عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به انتخاب حبیب الله عاملی مقدم و خسرو دیدار به عنوان نمایندگان استان کهگیلویه و بویر احمد در شورای عالی استان ها اظهار کردند:گرمسیری و سردسیری پدیده ای مذموم است که به عنوان یکی از عوامل توسعه نیافتگی استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می شود و متاسفانه امروز در مراسم تحلیف شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان شورای عالی استانها شاهد این تبعیض و پدیده بودیم.

رهامی عضو شورای شهر سی سخت به عنوان یکی از مخالفین انتخاب اعضای شورای عالی استانها گفت:در جلسه امروز قرار بر این بود که ملاک انتخاب اعضا،سردسیری و گرمسیری نباشد اما چیزی که در مراسم تحلیف شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مشاهده کردیم انتخاب اعضا از یک منطقه استان بود و وقتی مشاهده کردیم که ترکیب جلسه گرمسیری و سردسیری شده، جلسه را ترک کردیم.

رهامی با بیان اینکه در انتخاب نمایندگان شورای عالی استانها تخلف صورت گرفته است گفت:با مخالفت ما و ترک جلسه تحلیف شورای اسلامی کهگیلویه و بویر احمد و در غیاب ما با رأی اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حبیب‌الله عاملی‌مقدم و خسرو دیدار به عنوان نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند که این انتخاب به دلیل عدم دعوت از همه اعضا و حضور نماینده عالی دولت خلاف قانون بوده و این جلسه بدون اطلاع ما در ساختمان شورای استان ها برگزار شده است.

آشنا نیز در این خصوص به تابناک کهگیلویه و بویر احمد گفت:برای انتخاب نمایندگان شورای عالی استان ها نه تنها از ما دعوت نشد بلکه در یک جلسه غیر رسمی اقدام به انتخاب دو نفر دیگر از مناطق گرمسیری استان کردند و نام آنها را در رسانه های استان منتشر نمودند.

این عضو شورای شهر یاسوج انتخاب افراد بر اساس گرمسیری و سردسیری را برای استان آفت دانست و گفت:درخواست ما از مجموعه استانداری،دستگاه های نظارتی و بازرسی استان این است که با ورود به نتیجه جلسه انتخاب نمایندگان شورای عالی استان ها،جلوی این تخلف که خلاف قانون نیز می باشد را گرفته و از برگزار کنندگان آن جلسه سوال شود چرا جلسه ای به این مهمی بدون دعوت از سه عضو دیگر و بدون حضور نماینده عالی دولت در یک جلسه غیر رسمی برگزار شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار