این مردم ولایت مدار؛ هوشیارتر و عاقل تر از آنانند که این افکارِ باطل را در ذهن خود پرورانده یا بپرورانند.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 29 November 2021

آنچه که در ادامه آمده است از سری یادداشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است که عینا منتشر می شود و انتشار آن به معنای تایید یا تکذیب یادداشت نیست . ضمن اینکه مدیریت سایت ، حق پاسخگویی ، تایید و یا انتقاد از یادداشت مورد نظر را برای دیگر مخاطبان قانونی می داند  .

نصیب الله دیبا ، زمانی که امام علی علیه السلام را در محراب ضربت زدند و خبر ضربت امیرالمومنین علیه السلام، بین مردم پیچید همه ی مردم با تعجب گفتن که، مگر علی (ع) نماز میخواند !!؟ "

بله؛ گاهاً در شرایط مختلفی متوجه شده و شده ایم که عده ای فرصت طلب در جامعه هستند که نظر دارند با حساسیت و دقتِ تمام، یک قاشقِ چای خوری حرفِ حق را در تانکری دو هزارلیتری از باطل مخلوط و قاطی نموده تا شاید بواسطه برانگیختنِ احساسات تودهء مردم و جذابیت ظواهرِ کلمات و سخن؛ ذهن مخاطب و جامعه ی هدفِ خود را برآشفته نمایند!

اما در مکتبِ عقلانیت و منطق، حقیقتِ واقعیت؛ بهِ ز آنست که جای حق و باطل را در نظرِ مردم وارونه جلوه داد..

انتظار از بصیرتِ عمارها، یاسرها، مالک ها و... در جهت ارتقاءِ بصیرت افزایی و روشنگریِ جامعه در جنگ نرم بسیار است و با تمام قوا و قدرت بایست اسلحه به دست باشند و علیه دشمنانِ امنیتِ ایرانِ اسلامی، انقلابِ اسلام و مردم قلم برانند تا جلوی حمله ی غافلگیرانه یِ دشمن را، به سمت مواضع و مردم خود بگیریم.

سربازان و افسرانِ جنگ هایِ سایبری بایست با بصیرت و روشنگریِ حقایق و به دور از نقدِهای جانبدارانه درجهت رفع جهالتِ اجتماعی و عدم بصیرتِ در بین مردمان تلاشی مضاعف نمایند تا عرصه را برای دشمنان این انقلاب تنگ نموده و اجازه داده نشود که با حرف هایی برخلافِ واقع چراغ خانه را نیز خاموش و اهالی منزل در تاریکی زیست کنند!!!

زیرا برداشت هایِ سوءِ غیرانقلابیون، مُنتج به بیماری اجتماعی خطرناک و ابتلا به بی بصیرت در بین آحاد جامعه خواهد شد.

یه زمانی امام علی در جواب معاویه فرمودند: "به خدا قسم معاویه از من باهوش تر، باتدبیرتر و باسیاست تر نیست؛ ولی تقوا، مانع من می شود که هر کاری را انجام دهم".

با ایجادِ جهالتی عمیق در مردم و تخریب چهره و شخصیتِ امامِ جامعه دو رکن اقدامات خصمانه ای هستند که معاویه ها برای پیشبُرد اهداف خود، برای رسیدن به حاکمیت مطلق بنی امیه ای، در این لحظه از زمان(فتنه) بر ممالک اسلامی و قبضه کردن حکومت و تبدیل آن به سلطنت و وراثت، از آنها بهره بجُویند!!

ارکان اصلی جنگِ روانیِ عمروعاص و معاویه صفتان بر علیه امامِ جامعه را می توان در جهالتِ توده یِ مردم و سیاستِ شیطانیِ تخریب چهره، فضاسازی و ترور شخصیتِ ولایت فقیه(مدظله العالی) دید که درحالِ حاضر روش معاویه صفتان، معاندان، منافقین داخلی و خارجی و... شده و هست!!

آیا ما نمی دانیم یا نمی خواهیم بدانیم که درجایی که ترورِ فیزیکیِ شخص ممکن نباشد، ترورِ شخصیت جای آن را خواهد گرفت؟؟

معاویه ها(منافقین داخلی و خارجی) با ترفندهای مختلفی، سعی داشته و دارند تا جایگاه و شخصیت امام را مخدوش کنند "و بنا دارند احُب الخلق در نزد پیامبر را، ابغض الخلق در نزد مردم قرار دهند؛ تا مردم از دور علی و آل علی متفرق شوند!!"

اما کور خوانده اند...

این مردم ولایت مدار؛ هوشیارتر و عاقل تر از آنانند که این افکارِ باطل را در ذهن خود پرورانده یا بپرورانند.

برادران و خواهرانِ گرام و ارزشمندم؛ مواظب و مراقبِ معاویه های این دوره و عصر باشیم...

«معاویه ها در مرحله اول تلاش دارند جلوی انتشار حق را بگیرند تا حقیقت به گوش کسی نرسد و در مرحله دوم، باطل را به صورت حق جلوه دهند، تا حق جای خود را به باطل دهد!!!

پشت پرده این حوادثِ زنجیره ای(فتنه آب، بنزین، حجاب اجباری، سربازی اجباری، تجمعاتِ بازنشستگان و...) که این روز ها و آن روزها شاهد بوده و هستیم، نشان می دهد که معاویه ها پس از هر حادثه(در خیالِ واهیِ خود)، گامی بلند بسوی غصبِ حکومت بر تمام قلمروی اسلامی می خواهند بردارند(باکمکِ صهیونیزم جهانی، آمریکا و ...) !

منحرفین و سلطنت طلب هایِ این دوره، همان انقلابی نماهایِ دوآتیشه و نوچه های آنان و... هستند که روزی با تَعلل در یاری رساندن به عثمان(شاهِ معلون)، زمینه فرار او را فراهم ساختند و مانع بزرگ را از سر راه خود برداشتند؛ روز دیگر(امروز) با تَحریک طلحه و زبیر(اصولگرانماهایِ معامله گر )، نقش پشت صحنه جَمل را بازی می کنند و منتظرند این کم شعورهایِ فاقدِ بصیرت را بعنوان رقیب اصلی خود از سّد راه بردارند !!!؟

 و حال در پِلَن بعد از یک سو ادعای خونخواهیِ عثمان را دارند و از دیگر سو، راه شوراندنِ بر ضدِ خلیفه مسلمین پس از جنگ جمل باز کرده اند!! لذا به جنگ مستقیم با امام جامعه برخاستند؟؟

ولی کور خواندند آن ابلهانِ خوش خیال

زیرا این دوران عمارها، یاسرها، مالک های بسیار دارد که کاملاً تجهیز و مهیای هر کُنشی بوده و واکنشی قاطع را در زمان و مکان مناسب خواهند داد.

طبق کلامِ و فرمایشِ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی:

"" در حوادثِ فتنه‌‌‌‌‌‌‌گون، شناختِ عرصه دشوار است، شناختِ اطرافِ قصه دشوار است، شناختِ مهاجم و مدافع دشوار است، شناختِ ظالم و مظلوم دشوار است، شناختِ دشمن و دوست دشوار است... بایستی گره‌‌‌‌گشائی کرد؛ بایستی حقیقت را باز کرد، بایستی گره‌‌‌‌‌‌‌های ذهنی را باز کرد. و این "تبیین" لازم دارد، یعنی همان کار انبیاء؛ فصاحت و بلاغتی هم که گفته‌‌‌‌‌‌‌اند در بیان لازم است، بلاغتش به این معناست. ""

به یادِ آنهایی که قامت راست کردند، تا ما قامت خم نکنیم.

ما همه مدیون شهدائیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
امام علی علیه سلام امام جماعت مسجد کوفه هم بود چگونه وقتی حضرت علی هنگام سجده به وسیله ابن ملحم سربه خورد مردم گفتند مگر علی نماز هم می خواند. آیا مردم گمان می کردند به ولایت یک کافر گردن نهاده بودند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار