با حضور مدیر عامل موسسه خیریه عترت بوتراب کشور در گچساران؛
 مراسم اهدای ۲۵دستگاه هوشمند لب تاب و تبلت به دانشجویان و دانش آموزان ایتام تحت پوشش کمیته امداد گچساران و باشت با حضور مدیر عامل موسسه خیریه عترت بوتراب و مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 29 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مراسم اهدای ۲۵دستگاه هوشمند لب تاب و تبلت به دانشجویان و دانش آموزان ایتام تحت پوشش کمیته امداد گچساران و باشت با حضور مدیر عامل موسسه خیریه عترت بوتراب و مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران برگزار شد.
در این آئین ، مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیش برد و پیشرفت تحصیل دانشجویان و دانش آموزان ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان و با همکاری موسسه خیریه عترت و بوتراب کشور امروز
۱۳دستگاه تبلت و لب تاب به جامعه هدف گچساران و ۱۲دستگاه لب تاب و تبلت به ایتام باشت اهدا گردید.
قباد مبشری افزود: در راستای کمک به تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب تعداد ۱۸۰دستگاه لب تاب و تبلت به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان توزیع شد.
در حاشیه این جلسه، مدیر عامل موسسه خیریه عترت بوتراب در جمع خبرنگاران گفت:موسسه خیریه عترت بوتراب کمیته امداد کشور تاکنون ۴هزارو ۵۰۰دستگاه لب تاب و تبلت به بچه های تحت پوشش موسسه با ارزش هزینه هر لب تاب ۲۰میلیون و هر تبلت ۵میلیون تومان برای کم به امورات تحصیل اهدا شده است.
علی اصغر جوانشیر مهمترین هدف این موسسه را تربیت دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه دانست و افزود: موسسه خیریه عترت در ۷استان کشور و روستاهای محروم فعال و تمامی بچه های یتیم و بی سرپرست را تحت حمایت دارد.
وی با بیان اینکه هر جا بویی از محرومیت باشد موسسه ما همانجا فعال است بیان داشت:بیش از ۵۰درصد بچه های تحت پوشش موسسه عترت ساکن روستا ها هستند، که مهمترین جامعه هدف ما تحت پوشش قرار دادن افراد مناطق محروم و خانواده های نیازمند می باشد.
جوانشیر خاطر نشان کرد:تمامی ۷هزار بچه های یتیم تحت پوشش موسسه ماهیانه به حساب های شخصیشان پول واریز و هر سال با شروع سال تحصیلی تمامی لوازم و ابزار کمک درسی در اختیار آنها قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار