سرپرست نهاد آبادانی و پیشرفت لنده؛
اقلام بیمارستانی و وسایل توانبخشی به مددجویان بیمار کمیته امداد و بهزیستی در لنده اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰ 30 November 2021

تخت و تشک و ولیچر اهدایی بنیاد علوی به بیماران خاص لنده+تصاویرپس از احداث ساختمان درمان بستر و ساخت مرکز توانبخشی که منجر به توسعه زیر ساخت های حوزه ی بهداشت و درمان گردید، اینبار بنیاد علوی اقدام به تامین اقلام ضروری برای بیماران خاص نیازمند در لنده کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ سرپرست نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی لنده از اجرای طرح سلامت یار علوی در حمایت از افراد زمین گیر و معلول خبر داد و گفت: بنیاد علوی در قالب این طرح برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اقدام به تهیه تخت بیمارستانی، تشک مواج، ویلچر و...کرد.

نماینده بنیاد علوی در لنده یادآور شد؛ پیش از این نیز در راستای افزایش سرانه ی سلامت از بیماران نیازمند و معلولان، خدماتی در قالب تجهیزات توانبخشی و پزشکی، دندانپزشکی، بینایی سنجی و هزینه های فرانشیز بیمارستانی و همچنین اجرای طرح حمایت از مادران باردار و شیرده بصورت ماهانه با تامین بسته های ارزشمند غدایی انجام گرفت و در ادامه نیز با تایید پزشکان معتمد نهادهای حمایتی این حمایت ها ادامه خواهد داشت.

نیک بخت با اشاره به اینکه ارتقای سطح سلامت جامعه با توسعه زیر ساخت های این حوزه از اولویت های بنیاد در مناطق محروم است، گفت؛ به همت بنیاد علوی یک مرکز بستر درمان، با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و مشارکت در تجهیز آن در لنده احداث و هم اکنون در حال خدمات رسانی به مردم شریف این منطقه است.

سرپرست نهاد آبادانی و پیشرفت لنده گفت؛ در راستای افزایش سرانه ی سلامت شهرستان، بنیاد علوی هم اکنون در حال احداث مرکز بزرگ توانبخشی در مرکز شهر لنده (محوطه ی بهزیستی) است که با بهره برداری از آن عمده ی مشکلات جامعه ی هدف بهزیستی و سایر بیماران نیازمند مرتفع میگردد.

وی همچنین به حمایت های بنیاد علوی در دو سال درگیری با کرونا در لنده اشاره و گفت، در این ایام تلاش کردیم یار و یاور حوزه ی بهداشت و درمان شهرستان باشیم که در این بخش نیز حمایت های چون تامین دستگاه های اکسیژن ساز، تامین ماسک و دیگر اقلام حفاظتی برای بیماران و کادر درمان صورت گرفت.

تخت و تشک و ولیچر اهدایی بنیاد علوی به بیماران خاص لنده+تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار