نماینده مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه نفت و‌گاز، گیاهان دارویی، آب، گردشگری و .... در این استان، گفت: برای رفع محرومیت‌ها و توسعه اقتصادی راهی جز افزایش سرمایه گذاری نیست.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 30 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی روشنفکر در نشست با دکتر میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق رسالت توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار، نسبت به سرمایه گذاری شستا در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون حمایت و‌ هدایت لازم را داشته باشند.

وی افزود: زمین دو‌ هکتاری سازمان تامین اجتماعی در مرکز شهر یاسوج سال‌های بدون استفاده مانده و حتی سبب برهم زدن مبلمان شهری نیز شده است که ضروری بوده نسبت به احداث مجتمع رفاهی، فرهنگی، تجاری و ورزشی در این محل اقدام شود.
وی خواستار اجرای قانون معافیت بیمه سهم کارفرما حداکثر تا ۵ نفر کارگر برای گلخانه‌های گل رز شد و افزود: در صورت عدم تدبیر متولیان امر شاهد بیکاری بیش از ۵۰۰ کارگر گلخانه‌های گل رز در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

دکتر میر هاشم موسوی در این نشست نیز وعده بررسی پیشنهادهای مهدی روشنفکر توسط کارشناسان و مسئولان سازمان تامین اجتماعی به صورت ویژه داد و از دغدغه محرومیت زدایی این نماینده مجلس قدردانی کرد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار