تیم هندبال نونهالان فرازبام خاییز دهدشت نماینده شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد توانست با نتیجه ۲۰ به ۱۹ بر حریف قدرتمند خود سیطره پیدا کند و جام طلایی قهرمانی مسابقات هندبال نونهالان ۱۴۰۰  کشور را به کلکسیون رنگارنگ افتخارات گذشته خود اضافه کند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 02 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود زد. بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان با فرازبام خائیز دهدشت در مرحله فینال این بازی‌ها با نتیجه‌ی ۲۰ بر ۱۹ به نفع فرازبام خائیز دهدشت به پایان رسید.

در این سری مسابقات به ترتیب و هیئت هندبال جهرم و سنگ آهن بافق نیز سوم و چهارم دست یافتند.

تیم هندبال نونهالان فرازبام خاییز دهدشت نماینده شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۰ درمصاف با رقیب نام‌ آشنای اصفهانیِ خود، تیم هندبال نونهالان فولاد مبارکه سپاهان رفت و در پایان توانست در یک مسابقه‌ی پرفراز و نشیب و ماراتن‌ گونه با نتیجه ۲۰ به ۱۹ بر حریف قدرتمند خود سیطره پیدا کند و جام طلایی قهرمانی مسابقات هندبال نونهالان ۱۴۰۰  کشور را به کلکسیون رنگارنگ افتخارات گذشته خود اضافه کند.

مدیریت، کادر فنی و بازیکنان مجموعه هندبال فرازبام خاییز دهدشت که پیش از آغاز مسابقات برای تکرار عنوان قهرمانی سال پیش خود در رقابت‌های هندبال نونهالان کشور یک صدا و متحد شده بودند، برای دومین سال پیاپی با ارائه بازی های سراسر تهاجمی و تماشاگر پسند، حریفان قدرتمند خود از نقاط مختلف کشور را یکی پس از دیگری از پیش روی برداشتند تا دگرباره با شایستگی تمام بر سکوی قهرمانی رفته و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بازیکنان فرازبام با آمادگی جسمانی ویژه ای پا به این مسابقات گذاشته بودند از همان ابتدای مسابقه بازی هجومی خود را به حریف تحمیل کردند اما زرد پوشان سپاهان برای دفاع از نام نشان پر ابهت شان پا پس نگذاشتند اما این هندبالیست های فراز بام بودند که با تغییر سیستم ضرباهنگ بازی را در دست گرفتند تا در اواخر نیمه دوم فضای مسابقه را مدیریت کردند.

شایان ذکر است این بازی بسیار متفاوت از دیگر بازی‌ها بود؛ به گونه‌ای نفس‌گیر پیش می‌رفت و تیم ها رقابت پایاپای داشتند.

تیم فرازبام در این دوره از مسابقات بسیار مقتدرانه ظاهر شد و توانست بازی زیبا و چشم نوازی را به نمایش بگذارد و بازیکنان این تیم در ضدحمله و سرعت انتقال خوب عمل کردند. تماشاگران حاضر در سالن هر اندازه به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم با التهاب و وسواس بیشتری بازی را دنبال می‌کردند.

اما نظم و یک دستی تیمی و گروهی فرازبام واقعیت غیر قابل چشم پوشی مسابقه امروز بود و این تیم توانست در نهایت پیروزی مقتدرانه و شیرینی را کسب کند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد: مسابقات قهرمانان نونهالان کشور با حضور ۲۸ تیم و در ۶ گروه برگزار شد و در نهایت تیم فرازبام خائیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

فرازبام خائیز دهدشت، به تریب با غلبه بر حریفانی مانند زرند کرمان، نوآوران بهبهان، مهرپویان شهرکرد، طلاکوب مشهد و هئیت هندبال جهرم به مرحله فینال رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار