احمدی : وظیفه دهیاری ها است که بدون از هیچگونه بهانه ای در خصوص جمع آوری و دفع اصولی زباله پیگیری و اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 02 December 2021

ورودی و جاده های منتهی به شهر یاسوج به دلیل ریختن زباله ، متاسفانه ظاهری بسیار نامناسب دارد به گونه ای که اولین فضای ظاهری پایتخت طبیعت ایران را در ذهن گردشگر نازیبا جلوه می دهد.
مدت ها است که این نازیبایی دیده می شود تذکراتی داده می شود اما نتیجه ای گرفته نمی شود! شرایط موجود مسئولان شهرستان را پای کار آورده به گونه ای که فرماندار بویراحمد در نشستی با دهیاران طرح موضوع کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار بویراحمد در نشست با برخی دهیاران شهرستان گفت : زباله هم همانند کرونا می تواند برای همه مشکل ایجاد کند و می بینیم که اعتراضات زیادی هم در این زمینه وجود دارد.
مجید احمدی افزود : وظیفه دهیاری ها است که بدون از هیچگونه بهانه ای در خصوص جمع آوری و دفع اصولی زباله پیگیری و اقدام کنند.
احمدی خطاب به دهیاران گفت : اگر کسی نمی تواند در این زمینه اقدامی انجام دهد ، اعلام کند و بگوید نمی توانیم تا تصمیم قانونی در مورد آن گرفتن شود.
وی ادامه داد : متاسفانه اکنون شهر یاسوج به دلیل مشکلات و نازیبایی هایی که دفع غیر اصولی زباله ایجاد کرده است نمی توانیم ان را پایتخت طبیعت که لازمه اش زیبایی طبیعی است بنامیم.
احمدی همچنین گفت : دستگاه های خدمات رسان موظف هستند در حوزه مدیریت دهیاری ها حتما با دهیار منطقه مکاتبه و هماهنگی کنند.
فرماندار بویراحمد افزود : دهیار باید در حوزه کاری خود مقتدرانه قانون را اعمال کند وقتی کسی بدون توجه به قانون به حوزه عمومی و معابر در ساخت و ساز تجاوز می کند بی شک نشانه ضعف دهیار است.
فیلم / ورودی های شهر یاسوج از زباله پاک می شود 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار