تاجگردون خطاب به نمایندگان مجلس
نماینده سابق شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست مزاحم اقدامات بودجه ای دولت نشوند.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ 03 December 2021

نیمی از عمرتان گذشت و کاری نکردید! / مزاحم بودجه دولت نشوید!

 

نماینده سابق شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست مزاحم اقدامات بودجه ای دولت نشوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام رضا تاجگردون با انتشار پیامی در فضای مجازی خطاب به نمایندگان مجلس نوشت : راستی از اقتصاددانان مجلس چه خبر؟ حالا که قریب به نیمی از عمر شما گذشت و کاری نکردید لطفا اگر دولت در قالب بودجه خواست کاری کند مزاحمش نشوید. یه بار دیگه شعارهای اول دوره را مرور کنید.
به نظر می رسد تاجگردون در بخش اول پیام خود با طعنه نمایندگان اقتصادی مجلس را خطاب قرار می دهد و عدم کارایی آن ها را یادآور می شود اما در بخش دوم با توجه به صحبت های دولت و اعلام تغییر در ساختار بودجه سال جدید در جهت واقعی تر شدن آن ، تاجگردون که خود از نقش نمایندگان در تغییر ساختار بودجه تنظیمی دولت به خوبی مطلع است، می خواهد که دخالت نکنند و اجازه دهند دولت مسیر خود را در تنظیم لایحه بودجه و تصویب آن د  مجلس طی کند.
تغییر اساسی در جهت واقعی تر شدن بودجه خصوصا در راستای عدم کسری از جمله دغدغه های همیشگی مسئولان ارشد نظام خصوصا اقتصاددانان است چیزی که هیچ گاه محقق نشد و همواره کسری های بسیار زیاد و تورم بالا نتیجه آن بوده است.
نکته دیگر اینکه احتمالا تاجگردون که خود از بزرگان و متخصصین بودجه است، در خصوص روند و سیاستگذاری بودجه ریزی دولت رئیسی امیدوار به تغییراتی است که تا حالا هر چند نسخه شفا بخشی برای تغییر وضعیت تحقق آن بودن است اما هیچگاه از حرف فراتر نرفته است لذا این پیام کوتاه نماینده سابق مجلس ، می تواند دادن امید به حوزه های مختلف متاثر از بودجه دولتی برای بهتر شدن شرایط اعتبارات کشور در سال آینده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار