وزیر بهداشت سید کامل تقوی نژاد را کنار گذاشت و در حکمی بهروز رحیمی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 04 December 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،؛ بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، در حکمی بهروز رحیمی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب کرد.
در حکم بهروز رحیمی آمده است :
برادر گرامی جناب آقای بهروز رحیمی
با سلام
خدمتگذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بنگان خویس اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد ، تخصص و سوابق اجرائی ارزنده جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان "معاون توسعه مدیریت و منابع " منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایند .
امید است با اتکال به خداوند متعال ، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی ، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص ، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید .
معاون توسعه منابع وزیر بهداشت تغییر کرد!
سید کامل تقوی‌نژاد (زاده ۱۳۴۳ استان کهگیلویه و بویراحمد شهر لنده) تا پیش از این حکم ، معاون توسعه وزیر بهداشت، مدیر اجرایی و بانکدار که در دولت دهم و یازدهم به عنوان رئیس امور مالیاتی کشور و مدیرعامل بانک سپه فعالیت می‌کرد .تقوی‌نژاد پیش از این در سمتهای اجرایی معاونت در وزارت‌خانه‌های امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون در دولت خاتمی، مدیر عامل بانک سپه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیرکل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهاد سازندگی و سازمان ثبت احوال کشور فعالیت کرده‌است. وی همچنین در انتخابات مجلس از حوزه تهران کاندیدا بود که صد و هفتاد هزار رای به دست آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار