نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از دفتر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 06 December 2021

بازدید نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد از نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ حضرت آیت اله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از دفتر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده بازدید کرد.

بنابراین گزارش، آیت اِلله حسینی در بازدید از دفتر اداری این نهاد در لنده اظهارداشت: تلاش و اهتمام بنیاد علوی برای محرومیت زدایی، توسعه برنامه های عمرانی و درکنار آن طرح های  فرهنگی نظیر ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس در شهرستان لنده بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: بنیاد علوی به عنوان یکی از مجموعه های خدمت گذار نظام زیر مجموعه ی نهاد رهبری همواره به مردم خدماتی ارائه داده است و توانسته در این راستا بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کند.

ایشان با ابراز گلایه از برخی کمکاری ها از سوی برخی مسولین در اجرای طرح های مشارکتی، فرصت حضور بنیاد علوی در مناطق محروم استان را مغتنم شمرد و از مسولین خواست تا از این ظرفیت بهره ی بیشتری برده شود.

دبیر نهاد آبادانی لنده در این دیدار ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور مبارک نماینده محترم ولی فقیه و مسئول شورای نگهبان استان و هیات همراه، گزارشی از عملکرد چهار ساله ی بنیاد علوی در لنده توسط نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان و مدل و رویکرد بنیاد در محرومیت زدایی ارائه نموده و گفت، استراتژی و رویکرد بنیاد برای امسال علاوه بر پروژه های مصوب در حوزه های مختلف " تمرکز بر مشارکت مردم جهت اجرای پروژه های خرد و اولویتدار در سندهای تدوین شده ی روستایی است که توسط کانون پیشرفت و مردم روستا ارائه شده است.

لازم به توضیح است، بنیاد علوی از سال ۹۷ در این منطقه از استان کهگیلویه بویر احمد مستقر و با راه اندازی نهاد آبادانی و پیشرفت این شهرستان در حوزه های مختلف در حال محرومیت زدایی و توانمند سازی مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار