با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید عبدالعزیز موسوی به عنوان سرپرست فرمانداری کهگیلویه معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 12 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی مراسمی با حضور ائمه جمعه، معاون سیاسی استاندار، شورای اداری و مردم آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.

سید جواد هاشمی در این مراسم اظهار داشت: هر مسؤولی که منصوب می‌شود برای خدمت باید رفتار و منش خود را به شیوه‌نامه معصومین و دستورالعمل‌های قانون اساسی تطبیق دهد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمل به مر قانون بهترین راهگشاست در اجرای قانون البته افراط و تفریط و سلیقه‌ای عمل کردن نباید داشت.

وی با بیان اینکه با تغییر دولت‌ها جابجایی امری طبیعی است، افزود: رویکردها عوض می‌شوند نیروهایی که بتوانندهمسو با سیاست دولت پیش بروند معرفی می‌شوند.

هاشمی ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید کهگیلویه با روحیه انقلابی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها تلاش مضاعف داشته باشد و در این مسیر از رهنمودهای ائمه جمعه بهره بگیرد.

وی با اشاره به آسیب‌های تراژدی نامیمون کرونا و اثرات منفی بر اقتصاد و صنعت گفت: می‌طلبد با همکاری همه جانبه با قطع زنجیره از گسترش این ویروس جلوگیری شود.

در این آیین ضمن قدردانی از زحمات یک ساله دارا کریمی‌نژاد، سید عبدالعزیز موسوی با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شد. / فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار