روز گذشته بنری در چشم و شلوغ ترین جای شهر یاسوج در معرض دید عموم نصب شده بود که هر چند توضیحی در خصوص منبع منتشر کننده آن وجود ندارد اما این بنر صراحتا سند فرمانداری بویراحمد را به نام جریان ندای وحدت و مهدی روشنفکر زده است!
کد خبر: ۱۰۲۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 13 January 2022
سند فرمانداری بویراحمد به نام چه کسی زده شد؟
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همانگونه که در خصوص رواج رویه های غلط و عیان شدن آن ها به صورت عمومی اعلام خطر می شد ، کم کم نشانه های رسمی شدن این قوانین نانوشته خسارت بار روشن می شود . به عنوان مثال یکی از قوانین نانوشته غلط سهم بندی مناصب اجرایی برای سیاسیون از جمله نمایندگان است که اگر تا قبل از این به صورت پنهانی زد و بندها صورت می گرفت اما اکنون به صراحت این موضوع اعلام می شود .
ماجرای انتصاب فرماندار بویراحمد و وابسته اعلام کردن آن به سیاسیون یکی از اشتباهات اولیه در این موضوع بوده است !
تا جایی که پیگیری کنندگان مسائل سیاسی ، شهرستان ، استان و حتی کشور می دانند ، شهرام مهدوی مطلق یکی از سیاسیون نیکنام و فسادستیز است اما این کارنامه مربوط به زمانی است که وی بدون داشتن منصب اجرایی با فساد در دستگاه های اجرایی مبارزه می کرد و اتفاقا توئیت های مشهور و حساب شده ای از نظر محتوا و شجاعت در بیان منتشر می کرد اما اکنون وی یکی از حساس ترین مناصب سیاسی در یکی از شهرستان های با پیچیدگی روابط سیاسی را قبول کرده است و حال این سوال پیش می آید که مهدوی مطلق همچنان با همان صراحت گفتاری در عمل هم فسادستیز خواهد بود .
سند فرمانداری به نام چه کسی زده شده است ؟
فرماندار سابق بویراحمد که برای رسانه ها یکی از شفاف ترین فرمانداران استان بوده است به گونه ای که در پاسخ به سوال خبرنگاران معمولا بدون سانسور حرف می زد در جلسه تودیع خود گفت : "احمدی در پایان ضمن تبریک به شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد : از برادر عزیزمان که با اصرار بسیار نماینده شهرستان‌های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی این مسئولیت سنگین را پذیرفتند ، تقدیر و تشکر می‌کنم ." این سخن می تواند دو معنی داشته باشد اول تلویحا عنوان می شود که مهدوی مطلق با فشارهای روشنفکر فرماندار شده است چرا که به نظر می رسید با توجه به عدم وابستگی سیاسی احمدی (فرماندار سابق) ، وی در منصب خود ابقاء شود که نشد و دوم هم واقعا مهدوی مطلق به دلیل آگاهی از لزوم سوگیری های سیاسی و از دست رفتن روحیه عدالت محوری خود نمی خواسته این منصب را بپذیرد و با اصرار روشنفکر و احتمالا تضمین به عدم درخواست های نامعقول از وی ، فرمانداری بویراحمد را پذیرفته است ! که در هر صورت نشانه ای از سهم روشنفکر و جریان ندای وحدت در این انتصاب است .
اما روز گذشته بنری در چشم و شلوغ ترین جای شهر یاسوج در معرض دید عموم نصب شده بود که هر چند توضیحی در خصوص منبع منتشر کننده آن وجود ندارد اما این بنر صراحتا سند فرمانداری بویراحمد را به نام جریان ندای وحدت و مهدی روشنفکر زده است!
سند فرمانداری بویراحمد به نام چه کسی زده شد؟
البته اینکه چه کسی و با چه هدفی و با مجوز کدام دستگاه یا نهاد اقدام به نصب این بنر کرده خود جای سوال است اما کاملا مشخص است که هدف این تصویر پایان دادن به شائبه سوگیری سیاسی مهدوی مطلق بین جریان ندای وحدت به رهبری روشنفکر و اصولگرایان شهرستان به رهبری هدایتخواه بوده است !
حال شهرام مهدوی مطلق عدالت محور و فساد ستیز دقیقا در جایی نشسته است که محل بسیار مناسبی برای قانونی کردن فساد و بی عدالتی ، یکی از کارکردهای آن است ! و باید دید آیا وی می تواند همچنان منشا مبارزه با فساد و بی عدالتی باشد یا وی هم همانند دیگران پس از رسیدن به منصب اجرایی به سمت و سوهایی غش می کند !
لازم به توضیح است گفته می شود مهدوی مطلق تا پیش از این از یاران و هم مسلکان سیاسی نزدیک به ستار هدایتخواه محسوب می شده است!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار