دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : نکته قابل توجه این است که این درگیری ها بین خانواده های نسبتا مرفه در حال رخ دادن است.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 13 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی ملک حسینی در خصوص تیراندازی در خیابان هجرت 3 یاسوج اظهار داشت : پس از دریافت خبر یک حادثه در خیابان هجرت ۳ یاسوج در همان ساعت اولیه یگان امداد که همان نزدیکی بود ظرف مدت ۵ دقیقه حاضر شد ولی متهم اصلی که شناسایی شده فرار کرده و تحت تعقیب است.
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: علت درگیری مسایل خانوادگی است و متهم به قصد تیراندازی به داماد خانواده رفته بود که پدرش که همراهش بود فعلا بازداشت هست و خود متهم اصلی هم تحت تعقیب است.
ملک حسینی افزود : در تیراندازی خانوادگی امشب کسی مجروح نشده است و آنچه در فیلم حادثه توسط یک خانم مطرح می شود صحت ندارد. 
وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی به طور قاطع برخورد خواهد کرد، گفت: هویت متهم مشخص هست و قطعاً دستگیر و برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
ملک حسینی نسبت به انتشار تصاویر و فیلم های مربوط به درگیری ها و حوادث در فضای مجازی و بازنشر آنها هشدار داد و افزود: آنچه بیشتر مایه نگرانی است، سرعت انتشار و حساس شدن مردم نسبت به این جرایم، و احساس نا امنی ایجاد شده هست.
دادستان یاسوج ابراز داشت : در این شرایط باز نشر گسترده این فیلم ها، احساس نا امنی را چند برابر می کند و مثل بنزین، بر آتش پاشیدن هست.
وی گفت: باز نشر این فیلم ها در گروه‌های فامیلی و طایفه ای، جز احساس ترس برای آنهایی که این صحنه ها را ندیدن فایده دیگری ندارد و مردم باید از انتشار اینگونه فیلم ها در فضای مجازی، خودداری کنند.
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نکته قابل توجه این هست که این درگیری ها بین خانواده های نسبتا مرفه در حال رخ دادن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار