همانگونه که آب و نفت و گاز استان ما ملی است تمام پروژه‌ها و شرکت‌های عسلویه هم ملی هستند. به عنوان نماینده عالی دولت در استان وظیفه شما است که چاره اندیشی فرمایید.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷ 15 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار مجلس خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نوشت: جناب آقای احمد زاده استاندار محترم محض اطلاع حضرت عالی تعدادی از جوانان بیکار استان کهگیلویه و بویراحمد در پروژه‌ها و شرکت‌های تحت امر قرارگاه خاتم در منطقه عسلویه مشغول به کارگری هستند که به عنوان غیر بومی بودن برای آن‌ها ایجاد مزاحمت می‌کنند و حتی از جذب آن‌ها جلوگیری می‌کنند در حالی که همواره از نیرو‌های بوشهری در سطح عالی مدیران استان ما قرار دارند و آب شرب گوارای کوه‌های استان نوش جان مردم بوشهر و عسلویه می‌شود. همانگونه که آب و نفت و گاز استان ما ملی است تمام پروژه‌ها و شرکت‌های عسلویه هم ملی هستند. به عنوان نماینده عالی دولت در استان وظیفه شما است که چاره اندیشی فرمایید.
سید علی محمد بزرگواری
۲۴ /۱۰ /۱۴۰۰
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید.محمد.طاهر.عوضپور.ویا.طباطبایی.یا.سوج.ده.برافتاب.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
باسلام.عرض.ادب.اینها.زیر.نظرپیمانکار.میباشد.اقای.بزرگواریواقای.استاندار.اینها.نیروی.قرادادی.نیستند.اینها.زیرنظر.پیمان.کار.هستند.....وپیمانی.ندارند.هردفع.یک.پیمانکار.می.اید.دورست.که.درحوزه.نفت......گاز.عسلویه.کار.می.کنند..استغدام.معنی.معفوم.دارد.شماها.بدون...گزینش.وتعققیقات.مورد.نظر.باید.باشد.پارس.جنوبی.در.حیطه‌کاری.ما.هست.مثل.اول.نیست.کار.بلد.نبوده.گزینش.تقلبی.وتعقیقات.مورد.....نیست..کارایی.کارافرین.فرخ.دارد..انجا.نبست.به.استان.رفتی.ندارد..‌هرکاری.که.دارد.کنترل.دارد.دکترانش.بیکار.هستند.تحصیل.کردها.بیکار.هستند.تارک.صللات.هستند.بیشترشان..بد.بی.راه.می.گویند.هتل...دفتر.قرادادها.وسط.عسلویه.هستند..بیشتر.شان.الکی.سر.صدا.می.کنند.ومخواهند.دگیری.درست.کنند..حفظ.امنیت.شرکت.ملی.نفت.کاز.جنوب..تیشه.به.ریشه.نزن.هر.کاری.قانونی.دارد..وسلام.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار