سید علی ملک حسینی در واکنش به این اتفاق گفت : دختری که بهترین روز زندگی خود را جشن می گرفت ، به یکباره پدر خود را با آن وضعیت می بیند که دل همه ما را به درد آورد!
کد خبر: ۱۰۲۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 15 January 2022

حادثه تلخ چرام آه از دل دادستان برآورد + فیلم

چند روزی است اتفاقات ناگوار در استان کهگیلویه و بویراحمد ، فضای سنگینی را ایجاد کرده است . نزاع و جرائم خشن از یک طرف ، استفاده از سلاح در مراسمات از طرف دیگر و انتشار گسترده این اتفاقات در فضای رسانه ای و مجازی چهره ای بسیار نامناسب از استان را به مخاطب نشان می دهد . طی روزهای گذشته حادثه قتل یک نفر در شهرستان چرام باعث ایجاد فضای اندوه بر این شهر شد . "فاجعه در عروسی! " نکته بسیار تاسف برانگیز عامل سهل انگاری و قتل پدر به دست فرزند در عروسی دختر بود . نکته ای که آه از نهاد دادستان مرکز استان برآورد و وی خواستار توجه به این موضوع در عروسی ها شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی ملک حسینی در واکنش به این اتفاق گفت : دختری که بهترین روز زندگی خود را جشن می گرفت ، به یکباره پدر خود را با آن وضعیت می بیند که دل همه ما را به درد آورد!
ملک حسینی افزود : آخرین اقدام در مورد آسیب های اجتماعی برخورد قضایی است . آیا با بگیر و ببند همه مشکلات حل می شود ؟ در حالی که باید مردم خود نسبت به استفاده از سلاح در مراسمات حساس باشند .
وی گفت : آیا می شود ما نیروی انتظامی را به عروسی ها بفرستیم ؟ هر چند برخوردهایی هم صورت گرفته است اما ما به عنوان شهروند در کدام عروسی خواسته ایم که سلاح جمع شود ؟
ملک حسینی ادامه داد : متاسفانه می بینیم با شنیدن صدای شلیک تفنگ ، از سر خوشحالی صدای کل زدن زنان و فریاد شادی مردان بلند می شود !
دادستان مرکز استان در پایان گفت : ما کهگیلویه و بویراحمدی ها باید تکلیف خودمان با این مشکل را روشن کنیم و بدانیم این مشکلی نیست که با بگیر و ببند حل شود .
فیلم / حادثه تلخ چرام آه از دل دادستان برآورد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار