مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالجاری بیش از ۱۹ میلیاردریال به فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد کمک شده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۷ 16 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس به همراه مدیرکل کمیته امداد استان و رییس و کارکنان کمیته امداد منطقه یک یاسوج از خانواده مددجویی در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید کردند.
قباد مبشری در این بازدید گفت: در سال جاری مبلغ کمکها به فرزندان معنوی تحت حمایت  ۱۹ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان بوده که ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون آن نقدی و مابقی کمکهای غیرنقدی بوده است.

سردار رهام بخش حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس که به همراه خانواده و.یکی از همکاران از خانواده فرزند معنوی خود بازدید کرد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کمیته امداد با اختصاص یک دستگاه تلویزیون و اهدای مبالغ حضوری وتهیه پوشاک برای خانواده بازدید شده  قول مساعدت مبلغ ۵ میلیون تومان نقدی به این خانواده داد.

وی ضمن تشویق خانواده به امورات معنوی و تلاش برای خود اتکایی ورسیدن به اهداف بالا گفت:عاقبت به خیری هرکس در گرو خدمت به نیازمندان است که امروز این توفیق نصیب بنده و همکارانم شد ان شاء الله با لطف خداوند این خدمت گذاری ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار