استاندار در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
احمدزاده : نباید اینگونه احساس شود که همه مدیریت ها را مثلا به مرکز استان دادند یا اینکه اینگونه برداشت شود که فلان شخص توانمند بود و همه مدیریت ها را برای فلان شهرستان برد . تلاش کردیم چنین برداشتی صورت نگیرد و همه نیروهای خوب شهرستان ها دیده شوند .
کد خبر: ۱۰۲۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 17 January 2022

در حاشیه بازدید استاندار از بیمارستان شهید جلیل وی در پاسخ به  تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خصوص سرانجام انتخاب مدیر کل آموزش و پرورش ، اظهار داشت : در اخرین خبر اعلامی از طرف وزارت به من گفته شد که گزینه مدیر کلی نهایی شده و طی روزهای آینده معرفی خواهد شد . البته هنوز نام گزینه را به صورت صددرصدی به من اعلام نکرده اند .
علی احمد زاده در خصوص تقسیم مناصب به صورت منطقه ای توضیح داد : در خصوص انتخاب مدیران سیاست ما بر رعایت نوعی توازن در کل استان است و نباید اینگونه باشد که همه مدیران کل از یک شهرسان باشند .
وی ادامه داد : به گونه ای برنامه ریزی شده است که کهگیلویه بزرگ با شهرستان هایش ، بویراحمد با شهرستان هایش و حوزه باشت و گچساران ، همه به نوعی در مدیریت استان نقش داشته باشند و کسی نسبت به این موضوع گلایه نداشته باشد .
احمدزاده در خصوص رعایت اصل شایسته سالاری گفت : بی شک همه شهرستان ها نیروهای شایسته دارند و اینگونه نیست که همه شایسته ها در یک شهرستان جمع شده باشند .
وی توضیح داد : به عنوان مثال در حوزه هایی ماننده آموزش و پرورش ، جهاد کشاورزی و بقیه ادارات کل همه شهرستان ها استعدادهایی دارند و ما هم تلاش کرده ایم که این مسئولیت ها را حتی الامکان در همه شهرستان ها پخش کنیم تا بچه های شهرستان های مختلف حس نکنند دیده نمی شوند .
احمدزاده گفت : همه این نیروها بچه های استان هستند و تفاوتی برای ما ندارند ضمن اینکه تاکنون سعی کردیم از نیروهای بومی استفاده کنیم و اینگونه هم بوده است .
استاندار افزود : اینجا بحث سهم خواهی اشخاص نیست بلکه سعی کرده ایم اگر در دستگاهی مانند جهاد کشاورزی از یک شهرستان استفاده کرده ایم برای دستگاه هم پای آن از نیروهای شایسته دیگر شهرستان ها استفاده شود تا توازن منطقه ای درون استانی را حفظ کنیم .
احمدزاده گفت : نباید اینگونه احساس شود که همه مدیریت ها را مثلا به مرکز استان دادند یا اینکه اینگونه برداشت شود که فلان شخص توانمند بود و همه مدیریت ها را برای فلان شهرستان برد . تلاش کردیم چنین برداشتی صورت نگیرد و همه نیروهای خوب شهرستان ها دیده شوند .
وی در خصوص اینکه گفته می شود آموزش و پرورش از دیگر دستگاه ها مهمتر است و در انتخاب مدیر آن حساسیت بیشتری لازم است ، اظهار داشت : همه دستگاه ها در جای خود مهم هستند . آب ، جهاد کشاورزی ، صنعت ، دانشگاه ها همه مهم هستند . آموزش و پرورش را در کنار دانشگاه ها باید دید . دانشگاه یاسوج ، علوم پزشکی ، آموزش و پرورش ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه فرهنگیان و همه مراکز فرهنگی مهم هستند و نباید به گونه ای باشد که مدیریت همه مراکز فرهنگی در یک شهرستان متمرکز باشد . باید همه مردم دیده شوند .
احمدزاده ادامه داد : تاکنون تلاش کردیم نیروهای شایسته همه شهرستان ها دیده شوند و در انتخاب ها هم همه جریان حاکمیتی استان نقش داشته اند و اینگونه نبوده که من انفرادی تصمیم گرفته باشم .
وی گفت : در انتخاب مدیران ، به صورت جمعی نشسته ایم ، سوابق افراد را بررسی کرده ایم و تلاش شده که بهترین ها را انتخاب کنیم .
احمدزاده ادامه داد : گاهی می بینیم برخی افراد خود با توجه به ارتباطاتی که در وزارتخانه ها دارند ، راه می افتند و می روند تهران کارهایی انجام می دهند که این یعنی نباید این نفوذها را هم نادیده بگیریم و گاهی شاهدیم همین نفوذها باعث بر هم خوردن موازنه های ما می شود و تلاش های ما را هم این افراد عقیم می گذارند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه.هیچ نیروی شایسته ای تا حال دراستان بزرگ کهگلویه فرماندار یا بخشدار یا رئیس اداره ای نشد.برو بیرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار