رییس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت:حدود ۱۶ هزار تن انواع نهاده های دامی از ابتدای سالجاری تاکنون توسط شبکه تعاون روستایی در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 20 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قدرت الله ویسی افزود : در این مدت نهاده های دامی شامل جو، سبوس ، ذرت و سویا، از سوی شبکه تعاون روستایی استان تهیه و در بین دامداران روستایی کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
وی افزود: این نهاده ها با تلاش شرکت های تعاونی دامداران شهرستان ها و دیگر عوامل مجاز در بین دامداران شهرستان های مختلف استان توزیع شده است.
ویسی عنوان کرد: توزیع عادلانه نهاده های دامی  در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید اولویت اصلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی هدف از توزیع این نهاده ها را حمایت از تولید کنندگان،تامین امنیت غذایی، تنظیم بازار،تامین علوفه زمستانی دامداران،رفع نیاز دامداران،کمک به تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات دامی عنوان کرد.
وی ابراز داشت: به منظور توزیع عادلانه کالاهای مورد نیاز روستاییان در کهگیلویه و بویراحمد کمیته نظارت بر توزیع همه نهاده های کشاورزی تشکیل و کار نظارت به صورت مستمر انجام می شود.
رییس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: بر اساس قانون با مدیرعاملان ، اعضای هیات مدیره اتحادیه ها و شرکت های تحت نظارت که در این رابطه تخلفی داشته باشند برخورد قانونی و اعمال ماده ۱۴۶ با هماهنگی سازمان مرکزی تعاون روستایی انجام  می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار