جوان کهگیلویه و بویراحمدی فاتح مسابقات قهرمان کشوری در رشته کیک بوکسینگ یوشیتا صاحب کمرند طلای این دوره مسابقات به میزبانی تهران شد .
کد خبر: ۱۰۲۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵ 22 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد حسین طاهرپور گنجه ای توانست با اقتدار کامل بر حریفان خود پیروز و کمربند طلای این دور از مسابقات را تصاحب کند .

در این دوره از مسابقات که به طور رسمی و زیر نظرهیت رزمی کشور برگزار گردید ، رزمی کارانی از سراسر کشور حضور داشتند که سهم استان کهگیلویه بویراحمد یک مقام اول و قهرمانی توسط محمد حسین طاهرپور و دو مدال نقره توسط علی حسن پور و نادر قدمیان بود.

این مسابقات از تاریخ ٢٩ دی تا یکم بهمن در تهران برگزار گریدید ،  محمد حسین طاهرپور ابتدا حریفی از سمنان و در دور بعد حریفی از مازندران و در فینال حریف تهرانی را قبل از پایان وقت قانونی مسابقه ناک اوت کرد.

لازم به توضیح است محمد حسین طاهرپور چندین بار موفقیت های کشوری در کارنامه خود داشته است . 

طاهرپور از سن ١٠ سالگی ورزش رزمی را زیر نظر استاد سجاد حیدرپور در باشگاه شیرهای جوان یاسوج شروع کرده و اکنون ١٦ سال سن دارد و دراین دوره مسابقات در رده سنی جوانان ایران با اقتدار کامل موفق به دریافت حکم قهرمان کشوری فدراسیون ورزش های رزمی وکمربند طلا ی این دوره مسابقات شد .

فیلم / کسب کمربند طلا با اقتدار / نان پدر ، شیر مدار حلالت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار